Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 825 Medioita 4796

kissakuvat

börh börh
Ei mitään nähtävää Ei mitään nähtävää
väkivalta väkivalta
tässä on hyvä paikka tassulle :3 tässä on hyvä paikka tassulle :3
vahdin karkkejasi vahdin karkkejasi
nukkumatti nukkumatti
Nice things Nice things
Tässä on hyvä :3 Tässä on hyvä :3
cool cool
börhennys :3 börhennys :3
pitikö herättää pitikö herättää
mister pingviini mister pingviini
todella börh todella börh
Purrito Purrito
Kisserevohka Kisserevohka
Murjottu >:3 Murjottu >:3
herätys herätys
Annan busun :3 Annan busun :3
Börheää rakkautta Börheää rakkautta
Maikki Maikki
Kamerusta ikävä :3 Kamerusta ikävä :3
MIIIUUUU MIIIUUUU
minä pelastan sinut <:) minä pelastan sinut <:)
Otan nyt vastaan anomuksianne :3 Otan nyt vastaan anomuksianne :3
 650 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
15.09.2018 09:53:11
[ + 5 | ]

Lays :3

[17768] [Me_And_The_Lays.jpg] [0.08 MB] [600x800] [] []
Me_And_The_Lays.jpg

kissa

(5207)  · 

makaa

(187)
15.09.2018 19:37:20
#96992 [+-] Piilota Suosittele

Niin ja oma suhde viinietikkasipsien uudelleen ostamisen mielekkyyteen on yhtä vakaa kuin ihmisen auki pitämällä ulko-ovella seisovan kissan pohdinta siitä pitäisikö mennä ulos vai jäädä sisälle :3

15.09.2018 23:05:46 | 23:06:14
#97046 [+-] Piilota Suosittele

>>97007

On se etikka aika jännä maku :3 Mut sipulihapankerma on takuuvarma valinta.

Ilmeeni kun nyt mun aivot lukee tuon sipuli_liha_pankerma. Kermaa pansuolalla? En edes tykkää pansuolasta >:3

[ 8 viestiä | ]