Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 846 Medioita 4796

kissakuvat

Maikki Maikki
bwwwwnnngg bwwwwnnngg
allaan ulkona :3 allaan ulkona :3
ja näyttelijäpalkinto menee.. ja näyttelijäpalkinto menee..
"Iskä tuu peseen..." :3 "Iskä tuu peseen..." :3
Joulun paras lelu :3 Joulun paras lelu :3
Kattilauma Kattilauma
Kurr? :3 Kurr? :3
pedon uniaika :3 pedon uniaika :3
jeccuilija :3 jeccuilija :3
Hei... Hei...
Mietiskelyä Mietiskelyä
Vaatimaton kipsu :3 Vaatimaton kipsu :3
Black Sabbath ja joku tekno Black Sabbath ja joku tekno
Kakkibyllet Kakkibyllet
Kissakuvia Kissakuvia
Kissa kaaos Kissa kaaos
yllätti kamunsa yllätti kamunsa
Tervehdys Tervehdys
Yön Ritari Yön Ritari
Sylvesterin kissanminttuöverit Sylvesterin kissanminttuöverit
Soon... Soon...
häntä häntä
Mitäs siellä? Mitäs siellä?
 605 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
12.09.2019 15:58:36
[ + 5 | ]

Kato! Tassu :3

[34193] [Chill_Out670.jpg] [0.06 MB] [600x801] [] []
Chill_Out670.jpg

kissa

(5207)  · 

tassu

(149)
12.09.2019 16:03:55 | 16:04:19
#245356 [+-] Piilota Suosittele

>>245352
Tässä on taas pari viikkoa kärvistelty helvetin kipeän ristiselän kanssa. Käy vähän kateeksi kun toisella nousee jalka melkein ajatuksen voimalla.

Lisäksi hieno tasse.

12.09.2019 16:07:34
#245359 [+-] Piilota Suosittele

>>245356

Voin sympatiseerata, koska kärsin pitkään kausittaisista ristiselkäkivuista ylipainon ja ammatinvalinnan takia. Ammatinvaihto ja liikunta auttoi.

12.09.2019 16:11:31 | 16:11:53
#245362 [+-] Piilota Suosittele

>>245359
Itse liikun paljon, mutta tää istumatyö tuhoaa paikat. Toisaalta mulla on ihan vaan syntymäpaska selkä. Välillä voi kopata vaikka pesukoneen kainaloon ja kantaa sen paikalleen. välillä taas pelkkä oleminen vihloo varpaissa saakka.

12.09.2019 16:35:41 | 16:39:48
#245378 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
Juu, en olettanutkaan ylipainoa syyksi automaagisesti. Selkäkipua vittumaisempaa on vain hammaskipu.

edit: eipä muuten olekkaan, vaikka hammaskivussa ei voi nukkua niin voi sentään liikkua

12.09.2019 16:59:54
#245392 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
>>245378
Maanantaina ois varmaan sitten niiden halkaisijaltaan 60-80cm tukkien pätkiminen jotka eivät mahdu koneeseen. Ei siinä mitään, mutta kun osa niistä painaa, ja ne pitää kantaa ja nostaa erilliseen halkasukoneeseen.

Olen nyt viikon istunut putkeen. Mulla on aina ollut paska selkä vaikka treenaan ja käyn salilla (enää harvoin).

[ 8 viestiä | ]