Rekisteröitynyt 14.08.2025 14:22:07
Nähty 15 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 541
Tageja annettu 406
Vierailuja 2 781
Medioita 115
Medioiden näyttökerrat 53 811
Plussia 890
Saavutuksia 15
+2      
On kyllä tyhmiä nuo netin terveystietäjät kun yksikin alkoi väittää että aurinkolasit ei ole hyväksi silmille. Kuulemma on joku tutkimus että tuhoaa silmät. Sanoin että mene vaikka 10 minuutiksi kyyläämään aurinkoa ilman laseja niin heti rupesi ulvomaan kusipääksi.
[ 0 viestiä | ]