Rekisteröitynyt 23.02.2024 16:51:08
Nähty 46 päivää sitten
Sukupuoli NEEKERIHUORA-420
Viestejä 6 726
Tageja annettu 14 798
Vierailuja 19 343
Medioita 5 322
Medioiden näyttökerrat 2 579 350
Plussia 13 912
Saavutuksia 161
+0      
aurinko paistaa, oisko hyvä hetki ottaa tilkka viiniä
04.09.2024 18:51:40
#645311 [+-] Piilota Suosittele

Ei. Ostin käymisteitse valmistettua lonkeroa purkin, en osta enää. Kaljakin on tietysti käymisteitse valmistettu, mutta viini haisee kompostilta.

[ 4 viestiä | ]