Rekisteröitynyt 15.10.2017 15:45:59
Nähty 43 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 14 584
Tageja annettu 1 227
Vierailuja 64 265
Medioita 143
Medioiden näyttökerrat 143 064
Plussia 6 242
Saavutuksia 12
+2      
Viinalaki meni läpi
23.06.2026 14:01:56 | 14:02:34
#759117 [+-] Piilota Suosittele

>>759115
On sitä saanut tähänkin asti tilata. Se onko se etämyyntiä vai etäostamista riippuu kuka järjestää kuljetuksen. Jos myyjä, tulli nappaa paketin ja joudut maksaa verot. Jos sä tilaat kuljetuksen, kaikki ok

Se on siis noin pienestä kii

23.06.2026 14:51:54
#759119 [+-] Piilota Suosittele

>>759117 Jooh pienestähän se on kiinni ja itellä ei vielä ole ongelmaa ollut tähän mennessä.
Oli vaan 4 vuotta sitten työkaverilla keissi missä tulli nappas paketin haltuunsa, kun etäoston yhteydessä ei ollu verottajalle ilmotttanu valmisteverojen (alkoholi- ja juomapakkausvero) maksamisesta Suomeen.
Parit kerrat oli tilannu jo aikasemmin noin 200€ lastit ja kun verottaja kiinnostui tuosta niin alkoi tulemaa myös aiheeksi veropetos ja salakuljetus.
Muistaakseni se viinalasti tuli lopulta mätkyjen jälkeen maksamaan tuplasti mitä olis ollu jos verottajalle olisi ilmottanu etäostosta.

[ 3 viestiä | ]