>>759117 Jooh pienestähän se on kiinni ja itellä ei vielä ole ongelmaa ollut tähän mennessä.
Oli vaan 4 vuotta sitten työkaverilla keissi missä tulli nappas paketin haltuunsa, kun etäoston yhteydessä ei ollu verottajalle ilmotttanu valmisteverojen (alkoholi- ja juomapakkausvero) maksamisesta Suomeen.
Parit kerrat oli tilannu jo aikasemmin noin 200€ lastit ja kun verottaja kiinnostui tuosta niin alkoi tulemaa myös aiheeksi veropetos ja salakuljetus.
Muistaakseni se viinalasti tuli lopulta mätkyjen jälkeen maksamaan tuplasti mitä olis ollu jos verottajalle olisi ilmottanu etäostosta.