Rekisteröitynyt 15.10.2017 11:37:01
Nähty 45 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 755
Tageja annettu 229
Vierailuja 2 779
Medioita 43
Medioiden näyttökerrat 30 723
Plussia 220
Saavutuksia Ei ole
+0      
Ostin hyllyn koristeeksi, mutta vielä testaamaton. Annanko olla koristeena vai laitanko kurkusta alas?
27.02.2025 21:30:55
#683167 [+-] Piilota Suosittele

Ei siitä kehtaa tehdä edes lonkeroa. Naamariin vaan, krapula alkaa vasta huomenna jos tuosta nyt mitään seuraa, ja voihan sen silti laittaa hyllyyn, ei siitä näe paljonko siitä on juotu.

[ 4 viestiä | ]