Rekisteröitynyt 15.10.2017 11:37:01
Nähty 44 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 755
Tageja annettu 229
Vierailuja 2 766
Medioita 43
Medioiden näyttökerrat 30 668
Plussia 220
Saavutuksia Ei ole
+1      
Pitkästä aikaa laitoin vanhaa Linkin Parkia soimaan aamutoimien ajaksi. Kanat ja lé cock eivät niin arvostaneet. Heille kelpaa paremmin Suomi-Rock. Ei olisi pitänyt katsoa Wikikistä, että milloin LP:n Meteora-albumi olikaan julkaistu. Alkoi tulla vieläkin vanhempi olo, kun tajusin sen olleen ala/yläaste-vaihteessa julkaistu. Tietenkin työ 80-luvulla syntyneet hekotatte, että eihän tuo vielä mitään ole, mutta kyllä meille alku-ysärin muksuille alkaa nämäkin tuntumaan. Asiasta takaisin itse bändiin, niin eikös tuo solisti kärsinyt jostain MT-ongelmista ja sitten poisti itsensä geenialtaasta?
25.06.2026 09:20:43
#759315 [+-] Piilota Suosittele

Linkin Park oli jännästi alkuaikoinaan sellasta back street boys poppia, mut sit tulikin uudet tuulet ja musiikkityyli vaihtui

25.06.2026 10:23:20
#759319 [+-] Piilota Suosittele

Teininä veti viinaa ja huumeita mut tais olla raittiina linkin parkissa? Avioeron jälkeen oli sit ruvennu viinaa kiskomaan ja lopulta veti ittensä hirteen.

25.06.2026 11:09:43
#759321 [+-] Piilota Suosittele

>>759320
Juu, noita vastaavia bändejä on monia. Jotkut tekee oikein, mut sitte taas beatles teki just väärinpäin. Eli alkuun niistä tuli popilla todella kuuluusia ja sikarikkaita, mut loppuvaiheessa musiikki muuttui intialaiseksi lsd-trippimusiikiksi joka oli täysin idioottimainen veto.

Toisaalta ei se kauaa enää ollut sitä sattuneiden asioiden takia

[ 4 viestiä | ]