Rekisteröitynyt 15.10.2017 06:57:17
Nähty 15 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 23 685
Tageja annettu 2 760
Vierailuja 90 306
Medioita 1 617
Medioiden näyttökerrat 1 429 727
Plussia 15 071
Saavutuksia 157
+3      
Edward James Kenway
10. Maaliskuuta 1693
Swansea, Wales, Iso-Britannia,

Kuollut

3. Joulukuuta 1735 (42 ikäisenä)
Lontoo, Isi-Britannia)

10.03.2025 22:21:55 | 22:27:30
#685794 [+-] Piilota Suosittele

Lontoo, Isi-Britannia

Whose your daddy? Kenway dädii ♥

Anyway. Oli mul asiaakin. En muista mainitsinko, mut kerran sain jonkun assassing creedin latauskoodin ilmaseks, oiskohan ollu ku ostin näytönohjaimen niin niis on usein peli mukana. No mä kysyin kaverilta, haluuts muuten tän koska mä en luultavasti kerkee pelaa tota. Noh, kaveri kakkonen, eräs kekkonen alko pätemään, että toi sun peli on joku kolmonen, nelonen yms joten ei ton kannata pelaa sitä koska sit se ei tajuu siitä juonesta mitään. Se siis otti ihan kipinää ja sano et älkää pelatko tota ennen niitä muita. Mä ymmärtäisin, jos pelattais jotain Mass Effectiä jossa tarinankerronnan sekä historian takia siinä tapahtuu paljon keskustelu-tehtäviä joilla juoni muuttuu, sekä seuraavat pelit on suoraa jatkoa edellisille. (edellisen pelin hahmoprofiili siirtyy seuraavaan peliin? tais olla) Mut ei kai toi Ass hässins ole niin oleellinen juoneltaan koska pelisarja etenee taakseppäin, isien ja vaarien elämään? eihän siin tälläin ns. menetä mitään jos pelaan eka nelosen, sit ykkösen jne ?

e:
Ja eihän creedissä edellisen pelin hahmo mitenkään vaikuttanu seuraavaan peliin? Kaikki pelin on kuiteski omia itsenäisiä pelejään? vai?

11.03.2025 00:04:00
#685816 [+1] Piilota Suosittele

Gayward Gaymes Gayway
10. Gayliskuuta 1693
Gaysea, Gayles, Gay-Britannia,

Gayllut

3. Gaylukuuta 1735 (42 Gaysenä)
Gaytoo, Isi-Gaytannia)

[ 5 viestiä | ]