Ihme ettei ton liikenneturvan mainoksesta ole noussut haloo. Siinä siis porukka muettii kuka ajaa, yks sanoo että "mä oon juonu vaan neljä" sekä joku muija sanoo "no mä oon taas vähä poltellu" kunnes joku tulee sanoo että bussilla, taksilla tai selväpäisellä kuskilla. Toi on eka kerta kun mainosten yhteydessä puhutaan pössyttelystä, luulis että tässä kukkahattujen luvatussa maassa moni Irmeli ois jo soittanu huutoraivolla mainonnan eettiseen virastoon ettei tollasta mainosta saa esittää