23.06.2026 00:13:08
#759093
[+1]
Piilota
Suosittele
Ei siinä JHA:n pätkässä ollu mitään rasistista eikä muutakaan moitittavaa. Mutta tää on tätä ku woke ja dei-hörhöt tekee valituksia niin isot firmat sitten panikoi tosi herkästi ihan vaan kaiken varalta.