Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 46 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 981
Tageja annettu 2 834
Vierailuja 71 869
Medioita 588
Medioiden näyttökerrat 450 151
Plussia 15 480
Saavutuksia 48
+2      
Maailman terveysjärjestö WHO:n pääjohtaja Tedros Adhanom Ghebreyesus kertoo torstaina tilannepäivityksen MV Hondius -risteilyalukseen kytkeytyvästä mahdollisesta hantavirusepidemiasta. Samaan aikaa maailman foliohattujärjestö kertoo WHO:n sekä THL:n huijauskampanjasta eikä kenenkään tulisi ottaa mahdollisia rokotteita koska ne sisältävät mikrosiruja sekä tuntemattomia haittavaikutuksia eikä hantavirusta ole tutkittu tarpeeksi.
07.05.2026 21:53:17 | 21:56:53
#752439 [+-] Piilota Suosittele

Sillon ku WHO sanoo että jostakin ei pidä huolestua niin silloin nimen omaan on syytä huolestua.

Niin joo ja perkele mä vaikka maksaisin livefeedistä missä nää hihhulit ois karkotettu jollekki saarelle. Siellä niille ois telttamajotus ja saisivat elää ihan vapaasti vailla mitään huolia rokotteista, lääkäreistä tai lääkkeistä. Siihen vielä kylkeen joku vedonlyöntipalsta jossa saa veikata, että kuka niistä kuukahtaa ensimmäisenä ja millä aikataululla.

08.05.2026 10:31:16
#752467 [+-] Piilota Suosittele

>>752461
Juu, nuhassa tosiaan tulee niin kova lihaskipu ettei sängyssä pysty nukkumaan kun lihaksia särkee aivan vitusti ? Ja sit se menee siihen että istut tietokonetuolissa peitto päällä jotta saat edes muutaman tunnin nukuttua ?

Juu, nuhan perusoireita juu.

28.05.2026 08:22:16
#755642 [+-] Piilota Suosittele

>>752467 ?? mitä istut lihaskipusena tuolissa ärsyttäen lihaksia lisää?
minkä vain immuunijärjestelmää aktivoivan sairauden perusoireisiin kuuluu lihaskipu. Mitä vittua sanoinko jotain jostain perusoireistakin jossain kohtaa, onko sulla reikiä päässä?

28.05.2026 09:07:37
#755644 [+-] Piilota Suosittele

>>755642
Koska lihaskipu iski käsivarsiin eniten. Aina kun sängyssä käänsin kylkeä, heräsin. Sit se meni niin vammaseks että menin tietokonetuoliin koska siinä pysy paikallaan helpommin.

Ja oireista puhuin koska "nuharokote" eikä nuhaan tuollaiset oleellisesti kuulu

31.05.2026 10:02:30 | 10:04:10
#756070 [+-] Piilota Suosittele

>>756066
Ensinnäkään en ole koskaan kuumeessa tuntenut sellaista lihaskipua ettei sen takia pysty nukkumaan, sekä toisekseen koronassa mulla ei ollut kuumetta. Mä pystyin kyllä kaljaa juomaan ja leffoja kattelemaan, mutta nukkuminen oli sen lihaskivun pahin kohta kun en saanut käsiä lepoasentoon kuten tietokonetuolissa

Se että sulla ei ollu paha korona, ei tarkoita etteikö kelläkään muulla voisi olla. Mun broidi oli yhtä rokotekriittinen kuin sinäkin, se taas oli sängyssä koko vitun viikon. Minä taas otin 2 rokotetta enkä saanu läheskään niin pahoja oireita. Lihaskipu oli pahin oireista.

10.06.2026 11:25:59
#757377 [+-] Piilota Suosittele

>>756070 se että sulla ei oo ollut semmosta kuumetta että lihaksesi olisivat todella kipeät, ei tarkoita etteikö kelläkään muulla voisi olla. Kuumeiden syyt ja seuraukset vaihtelevat.

[ 9 viestiä | ]