Rekisteröitynyt 19.10.2017 20:45:15
Nähty 42 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 556
Tageja annettu 0
Vierailuja 2 986
Medioita 4
Medioiden näyttökerrat 1 609
Plussia 400
Saavutuksia Ei ole
+0      
Hei luolaston ammattirotat! Oonko mää ainoa jonka mielestä tuo yleistuen hakeminen ja kelan viestintä omassa kelassa on menny jotenki ihan päin vittua? :D Luultavasti sain haettua rottarahat viime kuulta, mutta etusivulle jäi silti kaks ilmotusta, että haepa tästä taas tukiaiset ja molempia klikkaamalla päädyin samaan pisteeseen, missä päivämäärät tuntu olevan ihan pisin vittua... Niin ja onhan mulla yks keissi siellä oottanu päätöstä jo helmikuusta asti ja nyt vasta pystyin varmistumaan siitä, että mun vastine on varmasti menny perille, mutta päätöstä odotellaan edelleen. :D Kyllä Kela on vitun hieno laitos....
22.06.2026 19:40:53
#759055 [+-] Piilota Suosittele

Vanha systeemi oli kyllä selkeempi.
Mut ei tossa mitää epäselvää oo ollu, viimekuulta tuli rahea 2 eri otteeseen ja näytti summan väärin.

22.06.2026 19:53:02
#759057 [+-] Piilota Suosittele

>>759055 Joo määki sain viime kuulta tilille sen mitä pitiki, mutta mitään kunnollista asiakirjaa en oo saanu maksetuista tuista. Niin ja tosiaan mulle maksettiin sitä vanhaa tukea kalenterikuukauden mukaan ja sen lisäksi sitten tuli vielä pikku pätkä tätä uutta yleistukea niin sain yhellä hakemuksella enemmän rahaa mitä normaalisti ois saanu. Toki maksetut päivät oli ihan saman arvosia mitä ne oli ennenki, mutta hakemuksen aikaan sattu osumaan jotain siirtymäajan hassuja päiviä. Vittuku sais vielä nostella liiton rahoja ku niitten hakeminen on hyvin yksinkertasta ku ei tartte ku kerran kuussa heittää hakemus sisään ja päivärahat tulee edellisen kuukauden päivien mukaan. :D Tokihan se ois vielä makiampi olla oikeasti töissä, mutta se onki sitten ihan toinen tarina niin ei pilata hyvää rottahommaa töillä. :D

[ 2 viestiä | ]