Realisaatio: Tämmöset kusipaska lasit löysin mun varastosta, kuka vittu ne sinne oli laittanut? No , päätin laittaa päähääni pyöräilun ajaksi. Niin sitten jo muutaman tunnin käytön jälkeen näkökenttään tulee sellainen "kumpu" alaspäin näköön, kumpu joka tuntuu siltä kuin jotenkin olisit menossa kokoajan ylämäkeen ja näitten paskeperseiden nimi on "RACER", voi perse mitä näön tuhoamista pelkillä laseilla voi tehdä, samalla kuin ajattelet suojaavasi näköäsi.