>>757265 Kännissä tehtyihin typoihun tarttuminen on idar.
Sitten idar on myös se asia kun ei ymmärrä 'luut ja pääkallo' teemaa ja sen merkitystä elämällesi, vaikka joku nimeltä mainitsematon olisi käyttänyt 5-6 vuotta kertoakseen.
Kiropraktia on asia mihin en ole koskaan tutustunut millään saralla. Sen sijaan 'luut ja pääkallo' mahdollistavat kiropraktian olemassa olon.
Nyt olet kohdassa,jossa joko elät niin, että hyödyt poistaessasi haitat kehostasi korjaamalla 'luut ja pääkallo' asennot, tai et kuten idar tekisi ja et koskaan tietoisesti yhdistä terveytesi tekijöitä 'luut ja pääkallo' asiaan.
Taikominen on sitä, että elät harhaisissa käsityksissä ja ymmärryksessä koko elosi ja minä toimin päin vastaisella tavalla.
Tunteet ei ole ajattelua, selitykset jotka tapahtuvat aivoissa välittömästi ei ole ajattelua.
Ymmärtääksesi sinun tulee ajatella toisin kuin idar.
Sanotaan vaikka, että onnistuminen 'luut ja pääkallo' tuo iloa elämääsi.