Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 561
Vierailuja 86 112
Medioita 6 653
Medioiden näyttökerrat 5 665 035
Plussia 37 080
Saavutuksia 550

Voi jumalauta
05.06.2026 16:11:15
#756842 [+2] Piilota Suosittele

Nämä uhriutumisen olympialaiset on ihan oma taiteen laji.. "minä, minä, minä ja minä" ihminen jonka minäkuva on rakentunut omien henkisten ongelmien ympärille. ainoa asia jonka on elämässään saavuttanut on uhriutuminen omista ongelmista. Menis oikeisiin fyysisesti raskaisiin töihin, niin henkiset ongelmat unohtuis ja loppuis.. tulis muutakin sisältöä elämään.

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 972 ] Seuraava