Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 561
Vierailuja 86 112
Medioita 6 653
Medioiden näyttökerrat 5 665 035
Plussia 37 080
Saavutuksia 550

#757434 [+7] Piilota Suosittele

Nazimasta pitää ymmärtää, että hän ei ajattele suomalasten parasta vaan omiensa; toki yrittää esittää muuta, mutta muutanan kerran on maski kuitenkin livennyt..

esimerkiksi:
-ei olisihalunnut laittaa millään itärajaa säppiin.. miksi? koska kaikki tulijat olivat musalimeja.
-suuttui suuresti kun hallitus halisi asettaa ukrainalaiset etusijalle pakolaisissa, koska ovat pääasiassa kristittyjä ja niin ollen veivät paikat muslimeilta.

Kannattaa kaikkia valtion tukija, joita valtio maksaa kotona torkkujille, oli ne sitten äitejä lapsia tai muita, koska tietää että hänen ihmisryhmänsä eli muslimit hyötyvät niistä kaikkein eniten.

Naziman kaltaset ihmiset on kaikkein pahimpia, kun normi lampaat ei koskaan tajua mikä on hänen todellinen etu ryhmänsä..

Asettaa aina omat ihmisensä suomalaisten edelle, mutta osaa tehdä sen huomiota herättämättömästi.

emmä voi
08.06.2026 21:29:30
#757228 [+2] Piilota Suosittele

Lisätään tähän vielä, vaikka ei gluteeni herkkyyteen liitykkään, mutta viimeisen 60 vuoden aikana eri vilja lajikkeita on "jalostettu", on kehitetty tauti & tuholais resistenssiä, on kehitetty lyhytvartisia lajikkeita, jotta tuuli ei kaada viljaa lakoon, on panostettu runsaasti jyviä tuottaviin yksilöihin ja tietenkin geenimanipuloitu hieman.

No tämän jalostuksen seurauksena on syntynyt ihmisen elimistölle, tarkemmin suolistolle haastavia viljatyyppejä, ongelmien välttämiseksi kyseiset viljat vaativat enemmän prosessointia (lämpökäsittelyä / ryöppäystä, hienompaa jauhatusta jne), jotta ne voidaan jalostaa käyttökelpoiseksi elintarvikkeeksi.

Niiden ravintoarvot ovat taas paljon matalammat, kuin esim.40-50 vuotta sitten tuotetun "vähäsatoisemman" vastaavan lajikkeen.

en tiedä mistä puhutaan
08.06.2026 21:09:12
#757222 [+-] Piilota Suosittele

Ex tykkäsi pitää mykkäkoulua.
Ilmeisesti olisi pitänyt lukea ajatukset ja sitten korjata tilanne.
Ne pari syytä mykkäkouluun jotka tiedän olivat niin älyvapaita, että en oikeastaan edes halunnut tietää muita.

Ylen propaganda vs todellisuus
07.06.2026 16:09:13
#757052 [+1] Piilota Suosittele

Ainoa asia, joka tässä nyppii on että albanialaiset on itte niin köyhiä, että ei oo vara tollasen ostoon ja tekoon mutta ulkomaalaset biljardöörit tulee ja ostaa kuin karkkia kaupasta. Tympäsee mullakin jos ja kun ulkolaiset miljardöörit ostaa suomea.

Helsingin metro
06.06.2026 13:28:21
#756933 [+4] Piilota Suosittele

Enpä tiedä kumpi pahempi, tämä video, vai todellisuus jossa meni sitten itään mellunmäkeen / vuosaareen, tai länteen tapiola / kivenlahti, on metro kansoitettu kamelikuskeilla, kadulle paskantajilla ja kikkarapää savanni asukeilla, joilla osalla mustakaapu cosplay asut.

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 972 ] Seuraava