Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 561
Vierailuja 86 112
Medioita 6 653
Medioiden näyttökerrat 5 665 035
Plussia 37 080
Saavutuksia 550

täyskaato
16.06.2026 01:54:08
#758094 [+-] Piilota Suosittele

>>758080
Jossain jenkkien syrjäseuduilla (Alabama & Maine) on ainakin ollut laki että voit rakentaa talosi vapaasti, kunhan se on tontillasi, myydessäsi sen, on se silloin tarkastutettava että täyttää jotkin määräykset.
Seurauksena on kuvan kaltaisia "laajennusosia"
Muuten jenkeissä on se suurin pelon aihe jos omistat yhtään mitään, kuinka verovirasto arvioi asuntosi arvon ja sitä tulosta taas tämä kuva edustaa hyvin.

2030 jääkaappi
15.06.2026 22:15:41
#758076 [+2] Piilota Suosittele

joo ne tunkee jossain jenkkien potku pallo kisassakin mainoksia sillä verukkeella että on kuuma niin pelaajien pitää ottaa juomatauko mut sit ku jotkut pelit pelataa jossai kanadassa niin ei siellä oo niin kuuma

Vanmanem
15.06.2026 08:20:18
#757982 [+2] Piilota Suosittele

Näitä katsoessa tuntuu sille, että kaikki pyöräväylät pitäis poistaa ja muuttaa pelkiksi kevareiksi, niin näiden homojen pitäis ajaa sievemmin ja huomioida kaikki muutkin liikenteessä.

Kummia juttuja
14.06.2026 12:07:52 | 12:09:57
#757837 [+-] Piilota Suosittele

>>752765
Tätä juuri mietin itsekki. Muutenki vituttaa eniten koko te vs me asetelma, joka pelaa täysin itänaapurin pussiin, mutta sitä ei vaan suostuta näkemään.

Toki tyttö sai mitä haki eli verta nenästä, mutta maassa olevan tytön potkiminen ja uhkailu onkin todella miehekästä.

mamma kertoo
14.06.2026 07:55:28
#757822 [+5] Piilota Suosittele

Halu ei oppimiseen riitä pitää myös opiskella ja oppia; siihen tarvii jo vähän älykkyyttä ja keskittymiskykyä :D

ja tosikiva että löytyi taas 1 henkolö joka haluaa rahoittaa opinnot, ei muuta ku elatuslaskut hänen osoitteeseensa.

Aina virkistävää havaita ku goyim näkee koko ongelma kokonaisuudesta vain piene murto-osan ja keskittyy siihen 100%

Ihminen tulee maahan esim pakolaisena, hänet asutetaan, elätetään, yritetään kouluttaa, päätyy työttömäksi tai matalapalkka alalle, joten tuet taas vain juoksevat. tekee perheenyhdistämisen tai nai jonkun muun pyöräyttää läjän muksuja. koska ei ole itegroitunut ja todennäköisesti myös halveksii suomalaisia ja suomalaista kulttuuria (jos on muslimi), niin jälkikasvu toistaa samaa kaavaa ja hupsista ongelma moninkertaistuu..

Jos jokin puolue edes yrittää muutamaa helpoiten korjattavaa kohtaa tässä ongeman spiraalissa, niin tyhjäpää näkee vain rasismia, eikä ymmärrä että kukaan täyspäinen ei halua tätä onmgelmien spiralia rahoittaa kasvamaan.

Ei ymmärrä, että kyseessä näin ollen on moraalisesti valtava demokraattinen ongelma/ demokratiavahe mikä liittyy yhteisien verovarojen tuhlaamiseen, joka vain kasvaa.

Mutta jos ei ole pysähtynyt edes sekunniksi miettimään kokonaisuutta, niin ei ehkä kannattaisi edes äänestää.

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 972 ] Seuraava