Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 561
Vierailuja 86 112
Medioita 6 653
Medioiden näyttökerrat 5 665 035
Plussia 37 080
Saavutuksia 550

Nyt Li kertoo vihdoinkin hyviä uutisia
18.06.2026 21:25:11
#758431 [+2] Piilota Suosittele

Euroopassa asuu n.750 miljoonaa ihmistä, joista n.450 miljoonaa EU:n alueella, afrikassa & lähi-idässä väestö n.1,6 miljardia.

Tilanne on ollut Saddamin & Gaddafin syrjäyttämisen ja kuolemien jälkeen noin 20 vuoden ajan se että afrikasta ja lähi-idästä on tultu eurooppaan elintasopakolaisina, juu sotaa pakoon, mhmm, joo eikös se rauhallinen lähin naapuri maa riitäkkään?

No ei, vaelletaan siksakkia euroopassa ja heimoveljet neuvoo mistä saa parhaimmat tuet, missä voi tehdä parasta "bisnestä", somesta katsotaan missä on kokoontumis paikka, jossa ryhmänä rynnitään raja aitojen läpi, samoin haetaan neuvot mistä saa kuljetuksen toiseen maahan, tai ihan perille asti.

Nyt euroopassa on katsottu tätä kurasakin invaasiota +10-vuotta, tulokset eivät ole olleet "Me tienataan / tienattiin tällä".

Ei, nyt on alkanut myöhäinen vastareaktio, tuottaako tuloksia, se jää nähtäväksi

Mummon köyrintäbussi
18.06.2026 08:47:16
#758350 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on kyllä niin saatanan ruma akka, jos olisi maailman viimeinen nainen ja minä viimeinen mies, niin siihen loppuis maailma ihmisten osalta. En oo rumempia rintoja nähnyt ja perse muistuttaa pitsalaatikkoa. Täytyy olla kyllä säälittävä ressukka, kun alentuu elimensä työntämään tähän kääpiöön!

mamma kertoo
18.06.2026 08:45:08
#758349 [+-] Piilota Suosittele

Tämä oma lehmä ojassa ämmä on kyllä säälittävän tyhmä. Matu nakuttaa tätä suomilehmää ja sit tä idiootti puolustaa niitä kaikkia, mistä näitä vatipäitä syntyy?

Nella Salonen 🥰
18.06.2026 08:43:25
#758348 [+-] Piilota Suosittele

Taivaallisen älykkään oloinen nuori neiti! Tai suoraan sanottuna vittu mikä idiootti! Tässä näkyy tulevaisuus Suomessa...nämä älypäät ei tule pärjäämään täällä!

Rullakebab
18.06.2026 08:32:07
#758346 [+2] Piilota Suosittele

Ei kyllä täysjärkinen ihminen syö tuollaista paskaa, mutta järjenköyhät köyhät idiootit Luolaston vasurit kyllä. Tuollasta paskaa syö muslimeille alistuneet vähä-älyiset keskiolutta kittaavat työttömät köyhät!

Hapsin Slice of Life
18.06.2026 00:51:49
#758333 [+-] Piilota Suosittele

Asiallehan sä et voi mitää, mutta näemmä mikä ikinä saakaan sivuston lukemaan nuo Sunon *.mp3:iin piilottamat thumbnailit heittää klassisen "No video with supported format and MIME type found".

Jonka seurauksena uncasipistä vois mainita, että "repeat" nappi yleensä viittaa koko soittolistaan, ei yksittäiseen biisiin. Ass To Mouth toimii kuten "autoplay".

Hyvää Ramadania
17.06.2026 14:49:34
#758248 [+-] Piilota Suosittele

>>738921
Niin oot tähän asti luullu et ne vetää 30 päivää syömättä?
Paasto tarkoittaa vapaaehtoista syömisen rajoittamista tai pidättäytymistä ruoasta. Siksi sitä ramadania kutsutaan paastoksi eikä syömälakoksi.

Nieriä ja metsäankerias
16.06.2026 15:57:35 | 15:57:59
#758135 [+4] Piilota Suosittele

Hämmentää jos ei ole vain unohtanut, mutta tälläisellä sivistyksen ja ymmärryksen tasolla on päässyt peruskoulun läpi?
Laittaako WD-40, tai HHS 5000 paistinpannulle, tai leivälle koska voitelu öljy?
"Mistä helvetistä mä tiedän että joku nieriä on kala, eikä kasvis?"
No tyhmyyttä on montaa tasoa, tämä on kyllä tasoa ihan oma vika, kyllä se kantapää opettaa.

Sakemanni aktivisti
16.06.2026 15:41:09
#758133 [+-] Piilota Suosittele

Mielenkiintoisia tussauksia herra Rogerissa, mitä nyt tolkkua saa.
"Viileä huora"
"Huora huijari Roger"
"Kiimainen huora"
"Paska / kakka Roger kiimainen huora"
"Huoran kukko"
"Pane / nussi Elisabeth kiimaa(?)"

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 972 ] Seuraava