>>753820
Kuten sanoin, tuskin siellä ketää kiinnostaa toi oikeudet, jossei ylipäätänsä liiku rahat. Enkä usko, että siihen riittää mitkää vanhojen Jallujen mainokset, vaikka tunnearvoo niillä oiskin. En myöskää millää ysikytluvun kikoilla saanu ladattua uncasipistä mitään, eli eiköhän lain kirjankin täyty.
Ja mitä tohon muuhun tekoälyhommaan tulee, niin lontooks. Näytekoko on yksinkertasesti niin pieni, turha ees haaveilla mistää kokonaisuuksien hallinnasta. Ainakaan vielä. Mutta koodihommissa kyl loistaa, koodia kun maailma on täynnä. Hyvän olosta promptaamista kyllä, sillä oletuksella, että tiiät koodaamisesta about saman ku mä.
Mut löytää muuten Steamin puolelta samalla pseudonyymillä jos kokee tarpeelliseks jauhaa aiheesta enemmän.