#759002
[+-]
Piilota
Suosittele
Ihana kanava
Ihana kanava
Luuleeko tuo olevansa jotenkin erityisen kaunis? Omasta mielestäni näyttää ihan tissiposki mongoloidilta.
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
>>758957
Kova uhkapelaaja kun et ole oikeita tissejä edes nähnyt
Tekis mieli nuuhkasta ja nuolaista kumpaakin reikää.
Parempiakin oon nähnyt livenä
Lyön vaikka oikean nimettömän sormenpään vetoa että noi tissit ei luomua ole.
Noilla on paljon kipua pääs
Miks tämmöne kiihottaa
Ai sitä valkoista nopeutustahnaa?
Ja panee neekereitä
Kuuma tyty... mamupatjat huutelee
Näyttää jonkin verran Daisyltä, mutta onko?
>>758834
Ja vaikka olisi niin mitä sitten ?
Helvetti tää on se muija joka asui Al Bundyn naapurissa?
Ei tämä rouva ainakaan suomalaisten etuja aja.
Varmasti on luomurinnat:D
Ihan parasta kun kuravelli valuu kasseille.
Mongoolit mänöö muuleilla, ei tarvii teitä tai autoja.
>>758726 Panetko persereikään yleensä suhteellisen paskaisena?
Jaha, metronkuljettaja uutistehtailija P.Wikblad on taas saanut havaintojaan läpi hs:lle, IS:lle, tai LV:lle.
Jätkä yrittää tosissaan saada hesaria / muita lehtiä julkaisemaan uutisia hänen joka vitun huomaamasta asiasta, oli se sitten 20-vuotta vanha metrolippu vitriinin lasinvälissä, tai HSY:n ilmanlaadun mittaus asema(jota Patrick ei tiedä & ymmärrä).
Älä pure mun ananasta
>>758725 Vasemmistoliittolainen kommunisti, hirtä ittes ettei kohta tarvi tulla hakeen kyydittämään.
Miksi vasemmistoliittolaiset on noin rumia?
Woketettu hintti.
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Tää ilmiö oli ja meni jo, kiitos ja hyvästi!
Jessus toi on tyhmä ja haitallinen henkilö!
Ja meillä mietitään lisäveroja ilmastonmuutoksen takia! Äänesteään idiootteja vihervasemmiston porukkaa johtoon, niin maksamme täsätkin lisää, ettei työtätekevälle kansalle jää kuin luu käteen, herkut menee elätettäville kolmannen maan kansalaisille!
Kun huomataan että palautuskeskukset ovat liian kalliita, perustetaan teloituskeskuksia.
Noi pallot on taidetta.
Ryssälästä tulee hyvä mielen uutisia joka päivä.
Papa smurf.
Nii, 1% suomessa asujia tekee 20% kaikista raiskauksista.
Sykähtelee
Panisin
Ja kukaa kinostaa?
Ketä?
Runkkasin tolle mainokselle jokusen kerran.
Missä kullit?