Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 579
Vierailuja 86 153
Medioita 6 657
Medioiden näyttökerrat 5 676 270
Plussia 37 112
Saavutuksia 550
+   02.12.2019 21:33:07    
Dark-sarjan alkutunnari on kyllä päräyttävin kokemus pitkään aikaan, varsinkin paukkupäissään.
Eikä sarjakaan huono ole, mitä nyt saksaksi.
[ 0 viestiä | ]