Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 154 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

jonin pv jonin pv
Spurdo gollaasi :DDD Spurdo gollaasi :DDD
Wheels of fire Wheels of fire
pudro pödre pudro pödre
homo sapiens homo sapiens
Fug majava :-DDDDDDD Fug majava :-DDDDDDD
Alig Spurdo Rauhandärvääjänä :D Alig Spurdo Rauhandärvääjänä :D
more spurdos more spurdos
spurdo spadre spurdo spadre
Sisäggö :DDD Sisäggö :DDD
Rabarberi Rabarberi
Räjähdi Räjähdi
paint joulukalenteri kuukku 21, paint joulukalenteri kuukku 21,
Seikkailua kerrakseen Seikkailua kerrakseen
Komppaniassa herätys Komppaniassa herätys
Release the Krääkken! Release the Krääkken!
Viestihessut Viestihessut
armeija armeija
Unelma Unelma
äkkiä siwaan äkkiä siwaan
Betri nygord :DD Betri nygord :DD
werogarhu werogarhu
Spurgu SPurdo Spurgu SPurdo
[DATA RETARDED XD] [DATA RETARDED XD]
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]