Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 157 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

spurdoraid spurdoraid
life is bain life is bain
Perussuomalaiset-kombo Perussuomalaiset-kombo
reivaava spurdo reivaava spurdo
Gonat Gonat
Komppaniassa herätys Komppaniassa herätys
fug gomunism fug gomunism
Spurdoiluvoimat Spurdoiluvoimat
Paint-joulukalenteri 2018 - Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2018 - Luukku 10
Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD
öljy öljy
nazi spurdo nazi spurdo
PAkko jakaa PAkko jakaa
Mummo neuloi Gondolan Mummo neuloi Gondolan
Gay Gay
gondola siwassa gondola siwassa
spurdo spadre spurdo spadre
Spurdolda lobbui ES Spurdolda lobbui ES
Gondola vs spurdo ww2 Gondola vs spurdo ww2
Multimediamies Multimediamies
spurdo es spurdo es
zpudroniemen amis zpudroniemen amis
Realistinen spurdo Realistinen spurdo
nightmare goggles nightmare goggles
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]