Pariisi Pariisi
ei sovellu mihinkään ruokaan ei sovellu mihinkään ruokaan
Verkossa Verkossa
Hapsille tissikuva Hapsille tissikuva
Ihana nainen Ihana nainen
Lauleskelua Lauleskelua
mitäs ääniä mitäs ääniä
rasvaa ne rasvaa ne
nyt loppu sähköntuhlaus nyt loppu sähköntuhlaus
täs mä täs mä
Tissit Tissit
Ihana blondi Ihana blondi
romanijutku :D romanijutku :D
hyvää ajolinjaa hyvää ajolinjaa
tärkeää tärkeää
Metsolat lego Metsolat lego
petteri panini pöräyttää petteri panini pöräyttää
Neekeri Neekeri
Teki asun Teki asun
Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen
pikkukisu pikkukisu
Pesulla Pesulla
Hopeanuoli sensuroimaton Hopeanuoli sensuroimaton
Granit pohtii Granit pohtii
 845 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 15.07.2018 17:58:21
[ + 4 - | ]

Nykyajan samien tupa

[14908] [tiedosto.jpg] [0.35 MB] [1024x768] [] []
tiedosto.jpg

intti

(39)  · 

pelleily

 · 

nykyaika

(19)
15.07.2018 18:40:51
#74622 [+-] Piilota Suosittele

kyllä se ehkä meilläkin kuskituvassa oli tuonnäköistä välillä, toki siivottiin ja laitettiin läppärit piiloon tarkastusten ja laskentojen ajaksi

15.07.2018 18:46:40
#74623 [+-] Piilota Suosittele

Aikanaan ei ollut läppäreitä tai edes tv-pistoketta tuvassa ja sotkussa oli limuvalintana lasipulloissa cola, fanta ja sprite, muovipullossa löyty aurinkojaffa keltasena tai punaisena. Pizzan tai kebabin tilaamisesta kassulle ei edes haaveiltu. MUTTA meillä oli tuvan pöydällä PV:n teräksinen tuhkakuppi ja tuvassa sai polttaa tupakkaa, ei tarvinnut anoa lupia tupakoimaan tai tietää laivaston konemestarin arvomerkkiä päästäkseen hermosavuille.

15.07.2018 20:52:04 | 20:52:58
#74665 [+1] Piilota Suosittele

-Tässä on sun sukupolvi omasta mielestä. Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä. Kaikilla lapsilla on rutto, leluja ei ole. Ruoaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa joka yö. Tässä on mun sukupolvi, tyhmä, kiittämätön, laiska ja ruma. Onhan se, mutta niin olisitte olleet tekin, teillä ei vain ollut fyrkkaa.

"Pöysti. Mä kiellän sua ja Neposta pelaamasta pelejä työajalla"

-Lounastunnilla me saadaan vaikka homoilla, jos me halutaan tai painia, tai kumpaakin.

"Me painittiin pitääksemme poliisikuntoa yllä. Sillä ei ollut homoilun kanssa mitään tekemistä!"

-Ei tietenkään, sun nuoruudessa ei ollut kunnon homoiluvempeleitä. Ei ollut Abban levyjä, eikä nännirenkaita. Nykyään homoilukin on liian helppoa. Luento ymmärretty.

"Hyvä."

27.10.2019 09:22:24
#263621 [+-] Piilota Suosittele

Kierto limupullot ja kuuskekkonen maastokuvio kertoo että kuva on otettu ennen vuotta 2014, mutta m05 varusteet kertovat että kuva on otettu vuoden 2007 jälkeen. Kuvassa vasemmalla neekeri tai ählämsähläm joten kuvan siivo ymmärrettävissä, tai sitten tuvassa paljon gona potilaita...

[ 11 viestiä | ]