Urheiluruutu Urheiluruutu
Homo Homo
ruokavideo223 ruokavideo223
Mahtava jousitus Mahtava jousitus
Nigga Stephen Nigga Stephen
Kerro oma suosikkisi Kerro oma suosikkisi
Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio
"Haittaaks jos sun turkkiin jää vähän paskaa?" "Haittaaks jos sun turkkiin jää vähän paskaa?"
Boing boing Boing boing
Namiankka Namiankka
Mestari on tulossa Mestari on tulossa
Jonkun bannitun kuva (remember 10.4.2019) Jonkun bannitun kuva (remember 10.4.2019)
Äänestys Äänestys
Rottatarjous Rottatarjous
Kaksi marjaa Kaksi marjaa
Lauantain mietteet. Lauantain mietteet.
Kevät Kevät
Tunteella ja taidolla Tunteella ja taidolla
Gay Gay
Halla-aho-sarjakuvat Halla-aho-sarjakuvat
Koo jamming Koo jamming
illalla vauhti päällä :3 illalla vauhti päällä :3
Wo alle Straßen enden Wo alle Straßen enden
Sabluuna muurari Sabluuna muurari
 1 558 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 14:28:44
[ + 2 | ]

Korvien putsausta <3


earwax

 · 

removal

 · 

korvavaha

 · 

korvavaikku

 · 

poisto

(7)  · 

korvat

(13)
07.07.2018 09:20:43
#72283 [+-] Piilota Suosittele

>>71868
Topsipuikko on kuulemma kätevä työntämään kaiken perälle. En tiedä ku mulla ne toimii hyvin.
Kerran yks laipuri sano, et oli menny lääkäriin ku kuulo oli heikentyny. Oli lekuri temapassu tollaset jauhotukot korvista ja kysyny, et kuuluuko nyt...

08.07.2018 23:26:34
#72628 [+-] Piilota Suosittele

>>72376

Varmaan riippuu aika paljon korvien rakenteesta että toimiiko vai ei, ja ehkä vaikun koostumuksesta, itse oon putsannut lähes joka päivä yli 20 vuoden ajan ja ainakin uskoakseni kuulen ihan normaalisti. Tosin olishan se mielenkiintoista päästä kurkkaamaan korviin että mikä tilanne on :3

09.07.2018 08:50:31
#72673 [+-] Piilota Suosittele

>>72628
Juurikin nuo kaksi syytä ovat ne asiat jotka vaikuttavat. Itsellä niin isot korvakaytävät, että hyvin mahtuu topsy heilumaan ympäriinsä ja Eurooppalainen kostea vaikku. Ei ole koskaan ollu ongelmia, toisin ku esim. vaimokkeella, jolla on niin pienet korvakäytävät ettei topsy edes mahdu sisään...

[ 15 viestiä | ]