driveby driveby
kass kass
Granit imee moderaattoria Granit imee moderaattoria
jekutti jekutti
deez nuts deez nuts
Pajeetti kuussa Pajeetti kuussa
peter porker peter porker
Aina jaksaa naurattaa Aina jaksaa naurattaa
kujeili kujeili
bussissa iloisia pelihetkiä bussissa iloisia pelihetkiä
Luolaston pojat Luolaston pojat
repostnik korttelibileissä repostnik korttelibileissä
himmee poraus kone himmee poraus kone
Luolaston väestä tuskin moni duunissa käy Luolaston väestä tuskin moni duunissa käy
intohimo asiaan intohimo asiaan
Myrkky Myrkky
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
Petteri Korpo :D Petteri Korpo :D
aika rientää aika rientää
twitch twitch
Home pizza Home pizza
taco cat taco cat
anna ku setä selittää anna ku setä selittää
Oispa tappanu ittensä Oispa tappanu ittensä
 680 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 10:11:31
[ + 3 | ]

Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen)

[14433] [tiedosto.png] [0.13 MB] [346x1352] [] []
tiedosto.png

häähullut

 · 

puku

(46)  · 

avautuminen

 · 

facebook

(181)
05.07.2018 12:39:35
#71702 [+-] Piilota Suosittele

>>71696

Mies ei halunnut valita ketään kavereistaan toisien yläpuolelle ja disauttaa ketään.

Tämän takia morsiusneitoja on häissä aina -kaikki- vaimon naimattomat kaverit jotka pääsivät edes ryömimään paikalle.

;)

05.07.2018 12:40:39
#71704 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu. Oon ollut viimeksi häissä lapsena ja ensi kuussa olis lapsuuden kaverin häät. Sanoin, että tuun shortseiessa ja hupparissa. Onneks se vastas, että pääasia, että tulet.

05.07.2018 12:44:05
#71707 [+-] Piilota Suosittele

>>71704

Tulee se itsellä kaivettua puku esiin, kauluspaita ynnä kravaatti. Onneksi ei ole kaveripiiriin sattunut yhtään "häähullua" naista tai miestä joka antaisi periksi tuommoiselle toiminnalle.

Se pitää mennä semmosissa kledjuissa missä viihtyy.

05.07.2018 12:54:45 | 12:55:13
#71709 [+-] Piilota Suosittele

>>71702

En usko, tuleva vaimo määräsi että enemmän on enemmän alkaen morsiusparin seuralaisista päättyen vessan varasukkis-kynsilakkakokoelmaan >:3

05.07.2018 16:03:45
#71768 [+-] Piilota Suosittele

Voin ymmärtää mielipahan siitä ettei pidetä sovituista asioista, joskin noin iso vitutus jostain värisommettelusta on vähän hmmm.
Mutta kuin helvetin vaikeeta vain vuokrata sitä matsaavaa pukua sitten? Tulisi halvemmaksikin.

[ 9 viestiä | ]