Meänmaan itsenäisyys Meänmaan itsenäisyys
Brittien perikato ilman EU:ta ;_; Brittien perikato ilman EU:ta ;_;
juuh elikkäs juuh elikkäs
Oi maamme EU Oi maamme EU
Iltapala Iltapala
Cuckoomus Cuckoomus
gianna gianna
Nailed it Nailed it
Muutama kuva 6. Muutama kuva 6.
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Jeccu :D Jeccu :D
Hauskaa vappua 2021 Hauskaa vappua 2021
pakko saada kummatkin :3 pakko saada kummatkin :3
Jussi osaa! Jussi osaa!
Surfing bird Surfing bird
happy to be your friend happy to be your friend
Aha Aha
Ylen nykylaatu yhdessä kuvassa. Ylen nykylaatu yhdessä kuvassa.
Cuckoomus Cuckoomus
setäkatu setäkatu
Silmä Silmä
White Power White Power
greeber greeber
jailbait jailbait
 1 359 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]