Kauneus on katoavaista Kauneus on katoavaista
Mr. Creosote Mr. Creosote
Lord of the ... äh.. Lord of the ... äh..
Hauskaa tivolissa Hauskaa tivolissa
Suomalaiset Elintavat Suomalaiset Elintavat
Perus apu Perus apu
Proto-Jonne Proto-Jonne
Mitä jäbä, mikä wookiee? Mitä jäbä, mikä wookiee?
Koiron koti Koiron koti
Valtiomuodon valinta 1-4 (Falco) Valtiomuodon valinta 1-4 (Falco)
Pekka tiesi totuuden. Pekka tiesi totuuden.
:D :D
Lauantain mietteet. Lauantain mietteet.
Uppsalan mittavin Uppsalan mittavin
Savolainen Savolainen
Honkre dame Honkre dame
Nipsis napsis Nipsis napsis
Karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari on kaikkien kaveri
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
Crouching cowboy, hidden anal Crouching cowboy, hidden anal
kissavideot kissavideot
ricardo reenaa ricardo reenaa
Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus
Varoitus Varoitus
 1 167 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:16:08
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 30.05.2018.

Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu

[12519] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [556x693] [] []
tiedosto.jpg

seksi

(129)  · 

opas

 · 

älä

(18)  · 

pane

 · 

mamulia

 · 

suvakki

(154)  · 

kuvittaja

 · 

kiinalainen

(28)  · 

anime

(608)  · 

anaali

(144)
30.05.2018 16:36:31
#61205 [+-] Piilota Suosittele

61109

Millä vuosisadalla kävit koulun? : o
Kyllä meidän perähikiäkoulussa ysärillä ja 2000-luvun alussa selitettiin yhdynnästä yläasteella tarkemminkin, joskin meidän lähes eläkeikänen liikunnanope joka ne tunnit veti oli aina helvetin vaivaantunut ja täynnä kiertoilmauksia.

30.05.2018 17:39:23
#61232 [+-] Piilota Suosittele

>>61205

Muistan kans että "ne" yhteiskuntaoppitunnit tai mitänenyoli piti jumppamaikka meille pojille ja tytöille sitten heidän omansa.

Maikka näytti piirtoheittimellä kuvia kikkeleistä ja emättimistä ja sano että "hiki haisee ja kaikki on ihan ok. Se on normaalia. Lähetäänkö pelaan jalitsua?"

30.05.2018 18:55:42
#61265 [+-] Piilota Suosittele

>>61232
Meillä opettaja näytti paskasti näyteltyjä videoita kasarilta, käski "lukea sieltä kirjasta" ja tartti lopulta oppilaan laittamaan kortsun banaanin päälle kun se oli sille liikaa. :D
Pari kolme kertaa koululla vieraillut valistusryhmä itseasiassa pääty lopulta kertomaan niin ala- kuin yläasteella paljon avoimemmin ja selkeämmin asioista kuin opettajat, häpeä sinänsä.
Näitten ryhmien jättämät kuvitetut lehtiset myös varmasti valisti niitä jotka ei kotona/omin neuvoin kirjastosta olleet tietoa saaneet. Ja toisaalta esim. ei kirjaston bilsankirjoistakaan sitä sosiaalista osuutta pahemmin käsitellä. Koulukirjoissakaan ei suuresti käsitelty sitä "onko pakko jos ei haluu" osuutta. :3

30.05.2018 19:00:29
#61268 [+-] Piilota Suosittele

61230

Mä oon tainnut alottaa 94-95 ja meilläkin oli ruokarukous ala-asteen... ainakin kaks ekaa luokkaa. :D Aamunavauksissa tuon tuosta pappi ja virsiä kans.

30.05.2018 19:12:03 | 19:13:56
#61272 [+-] Piilota Suosittele

>>61268

Patamäen alakoulu täällä huutelee ja se on semmonen koulu että juttua riittäis vaikka romaaniin. (ei se vähemmistökansalainen) :3

[ 14 viestiä | ]