Valtakunnat Valtakunnat
Sekalaisia Sekalaisia
ES on paras :D ja pulla :DD ES on paras :D ja pulla :DD
Johtajat Johtajat
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
Robotit Robotit
Liito-oravointia Liito-oravointia
Hole in one Hole in one
Kaks Jaria ja kolme muuta Kaks Jaria ja kolme muuta
Täällä vartioin minä Täällä vartioin minä
Gorean dourisds :::D Gorean dourisds :::D
Prkl Prkl
JIPIIIII JIPIIIII
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
GG GG
Pullon henki Pullon henki
Suvabird Suvabird
Linnut on koviksia Linnut on koviksia
Eevertti sarjiit Eevertti sarjiit
Joulusuklaa Joulusuklaa
Suu auki, täältä tullee google+ Suu auki, täältä tullee google+
ansaitsi $30,000 ansaitsi $30,000
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
 1 359 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 11:49:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 29.05.2018.

Läski-Freddyn kissa

[12502] [ffcheadphones.jpg] [0.1 MB] [555x539] [] []
ffcheadphones.jpg

fat

(12)  · 

freddy

 · 

cat

(106)  · 

underground

 · 

sarjakuva

(525)  · 

friikkilän

 · 

kissa

(5208)  · 

pojat

(15)
29.05.2018 12:07:08 | 12:09:07
#60803 [+2] Piilota Suosittele

Fabulous Furry Freak Brothers, eli friikkilän poikien seikkailut oli omanlaisensa kultti sarjakuva (-80 /-90 luvulla ellen väärinmuista), pääosissa 3 veljestä joiden huumeiden ja alkoholin sekakäyttö johti milloin viuhahdukseen neuvostoliiton lokakuun paraatissa, milloin 1 veljeksistä oli jonkun arabimaan sheikkinä välillä sekoiltiin jonkun e-amerikan maan tullissa "Acapulco gold" kuorman kanssa jne. Minne hemmettiin mä ne olen jemmannut? Täytyy etsiä kun on just buenoo kesä lukemistoks.

29.05.2018 14:52:32
#60868 [+-] Piilota Suosittele

60815 Niin vanha?! No itse tuli joskus kusisella -80 luvulla noita lueskeltua. Tais just olla toi "Idiootit ulkomailla" albumi(t)? missä läski freddy juoksenteli munasiltaan punaisella torin paraatissa anarkisti lippua heilutellen jotain espanjan sekoilujakin siinä oli. Täytyy vaan miettiä onko ne kirjat mulla, porukoiden varastossa, vai mökillä.

[ 6 viestiä | ]