Erikoinen pariskunta Erikoinen pariskunta
Dubbi Dubbi DubDubDub Dubbi Dubbi DubDubDub
Ajelulla Ajelulla
Kertokaa että tää on kusetusta Kertokaa että tää on kusetusta
Työtön Työtön
Gail McKenna Gail McKenna
Festarit & Jeesus Festarit & Jeesus
hymyile hymyile
Tällä pääsee elokapinan läpi Tällä pääsee elokapinan läpi
Voimafantasiat Voimafantasiat
hitsattu putki hitsattu putki
tässä on hyvä tässä on hyvä
Kesä 2025 muotia Kesä 2025 muotia
Jokeri tietsikalla Jokeri tietsikalla
Neekerin "oma" idea Neekerin "oma" idea
viikonlopun suunnitelmat viikonlopun suunnitelmat
nakuankka soittaa soolon nakuankka soittaa soolon
Neekerin oma Neekerin oma
duunit loppu duunit loppu
Luolaston pojille turpaan Luolaston pojille turpaan
Pyykkipäivä Pyykkipäivä
Ihana nainen Ihana nainen
Ei oo enää tissejä Ei oo enää tissejä
Saunaklokku iskee jälleen! Saunaklokku iskee jälleen!
 744 näyttökertaa, 11 viestiä, 4.22 MB, 1 tiedosto, 22.05.2018 17:23:51
[ + 4 | ]

Työnjohto paikalla

[12224] [0.mp4] [4.22 MB] [320x320] [] []

kissa

(5204)  · 

pelto

(18)
22.05.2018 21:35:51
#59197 [+-] Piilota Suosittele

>>59196

Aah, muistan kun vuosia sitten kävin jokusen kerran eräällä tallilla. (Siis silleen vaan muutaman kerran, en oo koskaan harrastanut ratsastusta). Siellä oli tabbykuvioiset Keijo ja Väinö, joista Keijo oli ruskeasävyinen ja Väinö harmaasävyinen. Molemmat oli baijattavia, mutta Keijo oli se sosiaalisempi tapaus ja tuli hartioille puuhkana köllimään ja moottori hurisi täysillä :333 Vieläkin muistelen joskus lämmöllä kun oli niin BÖRH <3 :333

22.05.2018 23:01:53
#59209 [+-] Piilota Suosittele

>>59197

Väinö... Väinö... missä on se Väinö...


... silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu

siellä siellä se Väinö on...

börh-börh-hmmuuuu-börh-börh...

22.05.2018 23:15:16
#59210 [+-] Piilota Suosittele

>>59209

Sängynpeitteen pehmeen alla on pikku-Mortin kolo
Siellä on lämmin, öisin myös isi, ja Mortilla börheä olo
Siellä on lämmin, öisin myös isi, ja Mortilla börheä olo :3

27.05.2018 21:55:34 | 21:55:52
#60385 [+-] Piilota Suosittele

@3evill

On Mortin salatupakoinnista jotain hyötyä, ilman en saisi sanoja rimmaamaan:

Tässä tulee börheä Mortti
Ja on sillä huulessa nortti
Ja sitä se tupruttelee
Ja isiltä piilottelee

:333

27.05.2018 22:00:54
#60389 [+-] Piilota Suosittele

>>60385

Varmasti polttelee,
ja vähän kiukuttelee,
Kun evill ei nouse sängystä,
Ottaa pompun, roikaisee päädystä

Työntää nenun sieraimeen,
Diihen isi heräilee, :3
Laitetaanpa lisää mulle lisää safkaa,
Et jaksais juosta päätä pahkaa

27.05.2018 22:07:53 | 22:08:01
#60394 [+-] Piilota Suosittele

>>60389

Hyvä biisi ja niin söbö nenäbögs :333

Varmasti erityisen söpöä silloin jos on nukkunut kolmen tunnin pätkissä koska mäy mäy mäy >:3

Mutta börheän on tehtävä mitä börheän on tehtävä <3 :333

[ 11 viestiä | ]