"Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller "Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller
Mitäs täälä on? Mitäs täälä on?
Obaman iltapäivä Obaman iltapäivä
Kisuli Kisuli
Rune ei odota Rune ei odota
Pullat kunnossa Pullat kunnossa
Bileiden paskoja Bileiden paskoja
Tau Tio've vs Tyranids Tau Tio've vs Tyranids
Mukaan vaan Mukaan vaan
Rip Pormestari Rip Pormestari
Seksmuumuu Seksmuumuu
Joskus pitää nauraa itsellekin Joskus pitää nauraa itsellekin
kUkA sIeL nEtIs On!? kUkA sIeL nEtIs On!?
Vaaraton Vaaraton
Ei kiinnosta Ei kiinnosta
Börh :3 Börh :3
PIRISTY PIRISTY
Tärkeää infoa Tärkeää infoa
Kela pls Kela pls
Musiikki on aikansa kuva Musiikki on aikansa kuva
Juvalla on kivaa Juvalla on kivaa
En ole nähnyt palloasi En ole nähnyt palloasi
Pokemon sitä ja tätä 4 Pokemon sitä ja tätä 4
Vauhtiliiga Vauhtiliiga
 764 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.91 MB, 1 tiedosto, 11.05.2018 19:54:08
[ + 2 | ]

Kikkeliskokkelis

[11842] [0.webm] [0.91 MB] [640x368] [] []

kusi

(119)  · 

hissi

(31)  · 

napit

11.05.2018 20:03:58
#55858 [+-] Piilota Suosittele

Odotin helvetillistä sähköiskua suoraan kaluun - ja jätkän lentävän hissin seinästä toiseen.

No, petyin nyt sitten.

11.05.2018 20:47:21 | 20:47:51
#55869 [+-] Piilota Suosittele

>>55858

virtsa ei ole kyllin yhtenäinen mahdollistaakseen sähkövirran kulkemisen sitä pitkin, varsinkaan niin pienen jännitteen kuin tuossa ohjaustaulussa todennäköisesti on, myöskin on hyvä huomata se seikka että virtsa ei osu suoraan virtajohtoihin.

11.05.2018 21:30:10
#55881 [+-] Piilota Suosittele

>>55879

Mutta ei saa käydä illan aikana välikusella, jotta riittää painetta... ja säiliössä tavaraa!
Ettei vain käy kuin aasialaiselle...

PS. Jos juo vain väkeviä, käy kuin Nilfiskille. Tuhahtaa ja roiskaisee perkeleesti kerran, joka suuntaan - ja sammahtaa peräseinälle. Eikä lennä enää mitään.

[ 6 viestiä | ]