uwu uwu
Pitäiskö joskus ostaa, hinta olis ollu 3,9€ Pitäiskö joskus ostaa, hinta olis ollu 3,9€
On hyvä olla rotta! On hyvä olla rotta!
Kesäneito Kesäneito
fingerpori fingerpori
pirtelökone :D pirtelökone :D
catman catman
Kääntäjä kertoo totuuden Kääntäjä kertoo totuuden
Montako tunnistat? Montako tunnistat?
DINDU NUFFIN DINDU NUFFIN
RANSU RANSU
outlook outlook
Kaunis suihkulähde meren rannalla Kaunis suihkulähde meren rannalla
HERÄTYS HERÄTYS
kissi kissi
laatupostaus laatupostaus
mamma mia mamma mia
reddit ei tykkää enää japanista reddit ei tykkää enää japanista
Pyllistys Pyllistys
REDDIT SIMULATOR REDDIT SIMULATOR
Kävin kalassa Kävin kalassa
Vegaanit kaupassa Vegaanit kaupassa
annas ku mä vähän autan annas ku mä vähän autan
Suomi on nyt sodassa, turkki on natomaa Suomi on nyt sodassa, turkki on natomaa
 772 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.05.2018 18:49:42
[ + 5 | ]

Askarreltiin nää ilman peukaloita :333

[11525] [0.jpg] [0.05 MB] [600x400] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

kissat

(176)  · 

origami

 · 

hatut

 · 

shiro

(126)  · 

tora

(29)  · 

mimi

 · 

kuro

(19)
05.05.2018 20:03:35
#53959 [+-] Piilota Suosittele

Voi kissa raukkoja. Taas se hullu askartelee siellä meillä jotain ihme tötteröitä päähä ja sitten alkaa julkinen nöyryytys ja kuvat nettiin.

[ 3 viestiä | ]