hieno asennus hieno asennus
Granit Granit
Pesulla Pesulla
rapunaama tarkastaa rapunaama tarkastaa
tärkeä tiedotus tärkeä tiedotus
laita muna sinne laita muna sinne
ebin :D ebin :D
Norja rikastettu Norja rikastettu
apun vinkki apun vinkki
viimeinen erhe viimeinen erhe
Mun rottamobiili Mun rottamobiili
hienosti ajettu hienosti ajettu
valkoisen miehen ruokaa valkoisen miehen ruokaa
Maistuisko? Maistuisko?
tytöt tykkää tytöt tykkää
Huonot uutiset Huonot uutiset
taide taide
kauppamiehiä kauppamiehiä
kissakasa kissakasa
Peter Pan PS2 peli Peter Pan PS2 peli
Viro ja vittuilu Viro ja vittuilu
EA EA
Ihana nainen Ihana nainen
unikeko unikeko
 909 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 25.04.2018 12:26:20
[ + 3 | ]

Teiden kunto suomessa nykypäivänä

[11155] [5ae049b387da72.06120881.mp4] [0.76 MB] [600x348] [] []

tiet

 · 

kura

 · 

paska

(483)  · 

kuoppa

(15)  · 

erotiikka

(67)
25.04.2018 14:24:09
#50858 [+-] Piilota Suosittele

Ei ihan vielä,mutta katsotaan mitä A.Berner;J.Sipilä keksivät teiden yksityistämis ja säästö hulluudessa.

26.04.2018 02:41:25
#51163 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa miten on ulkomailta haettu kuva suomen teiden kunnosta. Hirveetä mustamaalaamista ja suomalaisen tienrakennustaidon halveeraamista.

04.01.2020 12:32:20
#289516 [+-] Piilota Suosittele

P-Kinky ei nyt tajunnut ettei tuossa halveerata suomalaista tienrakennus taitoa, vaan sitä että tieverkostoa ei ylläpidetä edes tyydyttävällä tasolla. Autoilijoilta kyllä kerätään se reilu 9 miljardia €uroa veroja vuosittain, mutta tie ; raideverkoston ylläpitoon, perusparannuksiin ja rakentamiseen valtio osoittaa vuosittain reilu 700- alle 980 miljoonaa €uroa, loput rahoitaa kunnat / kaupungit / osuuskunnat / yksityiset yhtiöt. Joten kyllä ne suomen tiet alkaa olemaan aika kuoppa uria täynnä kun ei niitä kunnosteta edes 20-30 vuoden välein.

15.05.2020 14:44:07
#343047 [+-] Piilota Suosittele

>>51163

Se tietotaito on kusetus. Sama meininki on ollut venäjällä iät ja ajat. Kartellisopparista 60 miljoonan euron sanktio. Duunarit saivat kenkää. Kuinkas muutenkaan kun duunarit ilmeisesti tämän sopimuksen olivan tehneet.

[ 9 viestiä | ]