kkooodaa ai:lla kkooodaa ai:lla
Jumalauta ! Jumalauta !
en ostais en ostais
ergonomia ergonomia
Maistuisiko viski? Maistuisiko viski?
Lakritsia Lakritsia
ihana nainen ihana nainen
kuka perkele vakoilee kuka perkele vakoilee
PÖYTÄTENNISTÄ PÖYTÄTENNISTÄ
INTERNET INTERNET
tuunko opettaan sua aateekossa tuunko opettaan sua aateekossa
darksoulsin pelaaaja darksoulsin pelaaaja
hyvä diili hyvä diili
applen tekoäly applen tekoäly
PEEK A BOO PEEK A BOO
Juoksuviinat Juoksuviinat
ruokasäkki auki ruokasäkki auki
BURASEN SINUA BENDELE >:3 BURASEN SINUA BENDELE >:3
turn the light aus turn the light aus
motivaatio motivaatio
minne matka minne matka
kaunis tulevaisuus edessä kaunis tulevaisuus edessä
pitikö herättää pitikö herättää
ebin ebin
 64 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.11 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 18:30:18
[ + 2 | ]

bileet

[88953] [06ef55917a1f5da4-vp9-low_res.mp4] [1.11 MB] [460x816] [16.97s] [] []

raksa

(35)  · 

bileet

(49)  · 

linjalaser

27.06.2026 23:14:05
#759750 [+-] Piilota Suosittele

>>759732 Meillä saattas linjapomo olla mukana reiveissä.
Hallipomo menis ohi ja tuumis, että jätkät vittu teidän kanssa.
Tehdaspomo pitkälti samoilla sanoilla ja jatkas matkaa hymähdellen.

Ylemmän johtoportaan/uuden sukupolven omistajista sitten voi löytyä jo
senverran nihkeää porukkaa, että eivät välttämättä arvosta.

Eivät kyllä juukikaan halleissa kiertele, että kannattaa hirveästi
päätä ressata niiden olemassaololla.

27.06.2026 23:20:08
#759752 [+-] Piilota Suosittele

>>759750
Ne ylimnmän johtoportaan mulkut on just parhaita :D Kun ne kerran vuodessa tulee käymään, niin ne ei luonnollisesti tiedä hevon vittua sun työtäs koska niiden oma työ on markkinointia sekä tarjousten/sopimusten hieromista. Sit kun se tulee kyselee tyhiä että mites sulla on mennyt ? Niin siinä vaiheessa mä aina alan selittämään eri työprosesseja sekä käytän työpaikkaslangia niin vitusti ja niiden ilmeistä näkee että ne on aivan kujalla mitä vittua tää selittää :D

27.06.2026 23:24:59
#759754 [+-] Piilota Suosittele

>>759752 Senverran maanläheinen firma, että edelliset omistaja parit kävi melko säännöllisesti
firman ruokalassa syömässä ja vaihtamassa kuulumisia ihan tavan duunareiden/tuttujen kanssa.

Nuorempi sukupolvi sitten nilkimpää porukkaa, joita ei kyllä hallissa näy kyselemässä kuulumisia.

27.06.2026 23:28:12
#759755 [+-] Piilota Suosittele

>>759754
Se on niin paljon persoonasta kii. Lähtökohtaisesti yritän tulla kaikkien kans toimeen, koska ei kiinnosta olla töis firmassa jossa työilmapiiri on perseestä. Oon nähny niitäkin mestoja

27.06.2026 23:38:06
#759760 [+-] Piilota Suosittele

>>759755 Kaikenkaikkiaan sanoisin, että meillä on aika hyvä fiilis.
Lähtökohtasesti inhosin vain kahta vanhempaa isäntää.
Molemmat eläkkeellä.

Kaikenkaikkiaan tyytyväinen ilmapiiriin.

[ 7 viestiä | ]