Assburger apocalypse Assburger apocalypse
rambo pelaa rambo pelaa
joulupukille toivomus joulupukille toivomus
mamujen hiekkaveistos mamujen hiekkaveistos
kilju kilju
Jone Nikula Jone Nikula
pixelöity pekoni pixelöity pekoni
Sonny Cornleone Sonny Cornleone
Seksipupusilleni tiedoksi Seksipupusilleni tiedoksi
ihana nainen ihana nainen
VKK = Vedetään Kakarat Kanveesiin VKK = Vedetään Kakarat Kanveesiin
MP siitä, että kristinuskoa levitettiin miekalla? MP siitä, että kristinuskoa levitettiin miekalla?
Mittsies Brimstone (DooM) Mittsies Brimstone (DooM)
Joulua Joulua
Tytöt puuhastelee ❤ Tytöt puuhastelee ❤
Adolfin Adolfin
Hyvää Joulua! Hyvää Joulua!
bussin ovet bussin ovet
koiranpaska koiranpaska
Hyvin sutii! Hyvin sutii!
elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hello! hello!
kehitysapu kehitysapu
Mestari kertoo uudestavuodesta Mestari kertoo uudestavuodesta
 1 201 näyttökertaa, 24 viestiä, 6.64 MB, 1 tiedosto, 12.04.2018 15:49:13
[ + 12 - | ]

Nerokasta

[10620] [0.mp4] [6.64 MB] [518x518] [] []

video

(154)  · 

kone

(54)  · 

masiina

 · 

rube_goldberg

12.04.2018 16:36:59
#46749 [+-] Piilota Suosittele

>>46734
Korvaat puhelimen kissanminttupussilla (johon teipattu puhelin jotta laitteen stressitaso pysyy samana) ja annat kissan toimia moottorina. :3

12.04.2018 16:40:41 | 16:41:02
#46752 [+-] Piilota Suosittele

>>46749

Kakkua tulee hieman aikasessa kun kissa on jo siellä minttupussissa... Toisaalta eihän sitä tiedä vaikka kakku ja kaalikääryle sopis hyvin yhteen :3

12.04.2018 23:17:07
#46889 [+-] Piilota Suosittele

>>46847

Kommentoin va-vain hassua kuvaa :3

Mortille jos meinaat niin en mitään... se on börheltänyt ulkona, börheltänyt peiton alla, börheltänyt tietokonepöydällä, sylissä, vieressä ja... vois mennä nyt nukkumaan. :33

12.04.2018 23:39:42 | 23:47:07
#46897 [+-] Piilota Suosittele

>>46889

Tasapainoisia muistoja vuodelta 2012, pikku-Mimi Shiron kärsivällisessä hoivassa <3 :3

Oletteko taas maalla (koska mainitsit ulkoilun)? :333 Onko Mortti börheltänyt Maikin kanssa? >:3

Olen pieni Mortti vain, börheä, peiton alla viihdyn ain :3

13.04.2018 01:16:07
#46937 [+-] Piilota Suosittele

>>46897

Nyt on lyhyempi reissu niin Maikki on kotona päivähoidossa.

Mortti tietää jo että täällä on tutut mestat. Kävi kuulemma halkopinonkin tarkastamassa :3

Vaihdettiin täällä nukkumajärjestystä. Kukaan ei kertonu Vivikselle. Äidin mielestä on ihan mukava Että se nukkuu hänen sängyssä :3

13.04.2018 09:30:03
#46992 [+-] Piilota Suosittele

>>46957

Päivisin nuori padawan... päivisin... Tälläkin hetkellä koisaa päiväpeitteen alla.

Iltaisin se tulee kamuttelemaan viekkuun, joskus monestikin... "Tulin taas! Jihuu! *böks*"

[ 24 viestiä | ]