Ei jaksa keksiä otsikoita 21 Ei jaksa keksiä otsikoita 21
Se on näitä päiviä... 2 Se on näitä päiviä... 2
Ei jaksa keksiä otsikoita 27 Ei jaksa keksiä otsikoita 27
Ei jaksa keksiä otsikoita 26 Ei jaksa keksiä otsikoita 26
Hehe Hehe
So comfortable :3 So comfortable :3
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Thanos Thanos
Tuoremehumainos Tuoremehumainos
Vitun laihat kuolkaa! Vitun laihat kuolkaa!
Selfie-tikku ajelua Selfie-tikku ajelua
Ei jaksa keksiä otsikoita 25 Ei jaksa keksiä otsikoita 25
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
Pilu ja saatanan lähettiläät Pilu ja saatanan lähettiläät
Saharan kettu Saharan kettu
Menetys Menetys
"Olen vakavissani" "Olen vakavissani"
cute girl cute girl
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Ei jaksa keksiä otsikoita 15 Ei jaksa keksiä otsikoita 15
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
Nopeat syövät, hitaat eivät Nopeat syövät, hitaat eivät
Kukkahattutäti-kombo Kukkahattutäti-kombo
Maitoa Maitoa
 223 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.05.2026 19:25:19
[ + 0 | ]

KELATORSTAI

[88184] [HITJGwWWEAAsy-C.png] [0.54 MB] [707x540] [] []
HITJGwWWEAAsy-C.png

juopot

(8)  · 

minä

(12)  · 

hakunila

15.05.2026 23:59:36
#753823 [+2] Piilota Suosittele

>>753756
Noissa piireissä jos sammut ja sinulla on juomaa jäljellä, niin se on juotu ennen kuin heräät.
Rahalla puolestaan ostetaan vahvinta ja halvinta lientä mitä pystytään juomaan.
Porukassa ryypätään seuran takia ja että kun omat juomat loppuu, voidaan pummia huikat / pohjia kavereilta.

16.05.2026 22:36:34
#754071 [+-] Piilota Suosittele

>>754001
Ei niillä vielä niin huonosti asiat kai täälläpäin ole, ainakin kun katselee puistobaarin nurmikolle niin siellä lojuu näitä Slots, Harboe ym saksa tuonti olut tölkkejä.
Eli joku trokaa niille edullista bisseä, koska ei niillä itsellä tod.näköisesti ole varaa tilata kuormalavallista bisseä kerralla.

17.05.2026 03:22:19
#754203 [+-] Piilota Suosittele

>>754101
Totta, mutta sitä voidaan pitää vitutus lisänä, kun miettii puhelimen pärisevän kello 21:01 - 06:00 välisenä aikana ja humalaisen naapurin / puolitutun / kaverin kärttävän linjan toisessa päässä viinaa / bisseä.

Asia erikseen on sitten myös asiakkaat joilla on tukipäivään viikko, tai kaks, mutta pitäis saada piuhalle pullo / laatikko, tai vaikka viisi, silloin saattaa 20€ (myyjä maksoi kokonaisuudessaan 8-10€)halppis kalja laatikko maksaa korkoineen 30€ ja 8€ viina leka onkin 20€ korkoineen.

Mutta epäilen puiston porukan käyvän ostoksilla myyjälle sopivana ajankohtana, jossain autohallilla, kellari tai varasto tilassa, tai myyjän auton takakontista löytyy se muutama laatikko "take away" nautittavaksi.

17.05.2026 18:52:30
#754280 [+-] Piilota Suosittele

>>754203
Jengeissä tulokkaan tehtävä on myydä olutta 1€/purkki, ja siivota sen jälkeen paikat ja ties mitä muuta, kävin kerran sellaisessa. Olen yhteydessä, tai olin yhteydessä jengiin, mutta eipä tarvinnut maksaa 9€/tuoppi oluesta saatana!

[ 7 viestiä | ]