Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
You ate my lasaga, graffield You ate my lasaga, graffield
Kiva källi Kiva källi
Ollaan pelkkiä kavereita... Ollaan pelkkiä kavereita...
Muurahaisten vallankumous Muurahaisten vallankumous
migä se siellä :DD migä se siellä :DD
elmer1 runksimassa elmer1 runksimassa
Bloodpouch Bloodpouch
Hirviö osa 2 Hirviö osa 2
Herkullista mutta... Herkullista mutta...
Kuvakulma Kuvakulma
Pitkä bongokissa on pitkä Pitkä bongokissa on pitkä
Jeccu Jeccu
Song of Bongos Song of Bongos
Guess who's back? Guess who's back?
Kaikilla on tarkoituksensa :) Kaikilla on tarkoituksensa :)
Valkoisten vika t paskareikä Valkoisten vika t paskareikä
One Bongo One Bongo
Kansallislaulusymboliikkaa Kansallislaulusymboliikkaa
2004 Street Fighter cat 2004 Street Fighter cat
Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners
Batmetal Forever ja Barbaran perse :3 Batmetal Forever ja Barbaran perse :3
You disgust me You disgust me
Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun
 334 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 10.05.2026 20:16:18
[ + 1 | ]

Kuva Kessusta :D

[87938] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto.jpg

10.05.2026 20:17:29
#752906 [+1] Piilota Suosittele

@kessu sanoi:
Sanon tämän silläkin uhalla, että meikäläisen hahmosta ilmestyy tänne joku vinksahtanut isotissininen futa jumalattomalla melalla :D


Mä annoin tän noilla sanoilla ja että olet kessu.

Sä olet kaunis :D

10.05.2026 21:31:28
#752945 [+1] Piilota Suosittele

>>752933 Jotenkin ylpeä asiasta, että sekoälyllä on tietopankissa se, että sininen tukka viittaa
idioottiin. ”Vinksahtanut” Eli sinitukkainen :D

10.05.2026 22:50:56
#752955 [+-] Piilota Suosittele

>>752943
Tullaan Kessun kans sun luo, naidaan sua nyrkillä perseesee :D

>>752945
Tekoälyllä leikkiessä kivaa on se, että kun sulla on tietty asia jota sä koitat selittää sile mut sit sieltä tulee jotain ihan vitun muuta :D

10.05.2026 23:35:23
#752960 [+-] Piilota Suosittele

>>752955 Tullut huomannuta parin netissä olevan kanssa, että ne voi välillä
tehä jotain ihan randomia.

Mutta hymyilyttää silti, että botilla on virallisesti pankissa, että sininen tukka
viittaa idioottiin.

[ 13 viestiä | ]