Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Rooman loisto on ikuista Rooman loisto on ikuista
Hyvesignalointia se on vain. Hyvesignalointia se on vain.
Ilta- ja aamupalaa Ilta- ja aamupalaa
Kunnioittakaa perinteitä :DD Kunnioittakaa perinteitä :DD
Lääkäri apu Lääkäri apu
Talousnerot koolla 🤦‍♂️ Talousnerot koolla 🤦‍♂️
kuvakommentti kuvakommentti
BLM paskaa BLM paskaa
Saddels Saddels
shit just got real shit just got real
Ihana nainen Ihana nainen
Gypsy Crusader Gypsy Crusader
Apun juhannus Apun juhannus
Leader: Peloton Leader: Peloton
Vähän eri hajustetta :3 Vähän eri hajustetta :3
Tissit Tissit
Laskelma ja potilas Laskelma ja potilas
Mew mew :3 Mew mew :3
hybridi hybridi
Rosa Tani ja "ne" Rosa Tani ja "ne"
korppi korppi
Olut Olut
Suojelkaamme lapsia Suojelkaamme lapsia
 362 näyttökertaa, 5 viestiä, 9.3 MB, 1 tiedosto, 25.04.2026 19:42:24
[ + 1 - | ]

Avaruus on hassu paikka

[87665] [1272.mp4] [9.3 MB] [576x1024] [102.00s] [] []

nasa

(18)  · 

feikki

(23)
26.04.2026 13:03:26
#751011 [+-] Piilota Suosittele

Minusta pitäs lähettää vaikka 2 tuommosta kuuluisaa salateoreetikkoa jotka uskoo siis että avaruuslennot on kusetusta. Ois mielenkiinoista nähdä että mikä niiden mielipide olisi sen reissun jälkeen vai keksiskö ne vieläkin jotain.

26.04.2026 13:07:52 | 13:08:13
#751014 [+-] Piilota Suosittele

>>751011
Sanovat että FBI pakotti ne salaiseen hollywoodin studioon jossa simuloitiin avaruusseikailu jotta mä luulisin käyneeni avaruudessa. Niil oli iso green screen avaruusaluksen ikunan takana jotta ne vois kusettaa että maapallo ois muka pyöreä

26.04.2026 13:19:45
#751017 [+-] Piilota Suosittele

>>751014 mulla on semmonen fiilis että sinne kuun ymparys matkalle lähetettiin joku sateliitti ja niiden "astronauttinäyttelijöiden" kuvaus tehtiin greenscreenillä, tää on mun paras veikkaus

26.04.2026 13:24:39
#751019 [+1] Piilota Suosittele

>>751017
Tajuatko sä että ne green screen huijaukset tehtiin tekoälyllä ? Noi sun linkkaamat foliohatut ei siis arvostele aitoa avaruuslentoa vaan tekoälyllä tehtyä feikkiä ? Ja ne luuli sitä aidoksi ?

[ 5 viestiä | ]