Herra kersantti Herra kersantti
paint-taidetta, ööh? paint-taidetta, ööh?
Kohta sattuu... Kohta sattuu...
Walkie talkie Walkie talkie
Alkemiaa Alkemiaa
painovoima on täysillä päällä painovoima on täysillä päällä
Kosto on aina iloinen Kosto on aina iloinen
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Läpsy 2 Läpsy 2
Valko iho paras iho Valko iho paras iho
Hmmm.. Öhmmm... Hmmm.. Öhmmm...
Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri
Se on nyt näin. Se on nyt näin.
Käsikikka Käsikikka
Helle Helle
Näin päästään sisälle parvekkeelta Näin päästään sisälle parvekkeelta
Tee työtä joka on arvoitus Tee työtä joka on arvoitus
Herkkusaatana Herkkusaatana
Aku löytää taikasienet Aku löytää taikasienet
Parempi kuin alkuperäinen toto Parempi kuin alkuperäinen toto
Näin leikkaat pizzan Näin leikkaat pizzan
Ryys! Ryys!
Juhlat. Juhlat.
Vain kolme... Vain kolme...
 253 näyttökertaa, 1 viesti, 0.41 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 12:50:27
[ + 1 | ]

prööt

[87266] [3d09a82f0ecbc8a6.jpg] [0.41 MB] [1079x1047] [] []
3d09a82f0ecbc8a6.jpg

kissa

(5209)  · 

puhelin

(88)  · 

börh

(1051)
08.04.2026 16:21:37
#747650 [+-] Piilota Suosittele

Mä pysyn edelleen erossa kaikesta tarpeettomasta mitä älypuhelimella voi tehdä, en käytä edes Whatsuppia vaan SMS-viestit, puhelut, hälytykset, kello ja pankkihommat.

Otherwise you go full retard.

[ 1 viestiä | ]