kuvakommentti kuvakommentti
Futanari party Futanari party
Jäätävä äijä heinäsuovassa Jäätävä äijä heinäsuovassa
Rip in pieces NN Rip in pieces NN
Mörkösaatana Mörkösaatana
Altair-senpai Altair-senpai
Tajunnanvievää kauhua Tajunnanvievää kauhua
Tornado tulee Tornado tulee
aavikkosammakko aavikkosammakko
Tuulipukujen kahinaa Tuulipukujen kahinaa
Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä
musta mulkku musta mulkku
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
Chen lähdössä perjantain viettoon Chen lähdössä perjantain viettoon
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Kuuma pöksy :3 Kuuma pöksy :3
Vitun Seppo Vitun Seppo
crash bandicoot crash bandicoot
kuvakommentti kuvakommentti
­ ­
Anime is trash... and so am I Anime is trash... and so am I
Onneksi on kaljaa Onneksi on kaljaa
Voisiko olla? Voisiko olla?
amerikka amerikka
 391 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.76 MB, 6 tiedostoa, 13.03.2026 23:16:42
[ + 1 | ]

Kallis homo !

[86733] [tiedosto_1.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_1.jpg
[86732] [tiedosto_2.jpg] [0.1 MB] [768x768] [] []
tiedosto_2.jpg
[86731] [tiedosto_3.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_3.jpg
[86730] [tiedosto_4.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_4.jpg
[86729] [tiedosto_5.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_5.jpg
[86728] [tiedosto_6.jpg] [0.14 MB] [768x768] [] []
tiedosto_6.jpg

antimateria

(22)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

kallis

(16)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)
13.03.2026 23:18:29
#742594 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria
Rouva on nyt hyvä ja valitsee, nyt saatana mulla on todiste kenen vitsiä käytät mut mä tein tän nyt sulle että sul on joku ebin kuvakommentti tai pari :D

Oot sinäki yks Irma :D

13.03.2026 23:43:38
#742613 [+-] Piilota Suosittele

>>742609
Valupertti meni homobaarii, mut sit siel oliki setämies. No, sit kun ne jutteli niin ne tajus että betoni kohtaa työttömän joten se....!

(noni nyt jatka vitsiä ni sit se on sun oma keksimä)

24.03.2026 20:56:44 | 20:57:33
#744781 [+-] Piilota Suosittele

>>742740 Nabbula.fi tä voisin ennen kesää ottaa puuhaksi, kunhan STCP:n parista joudan. Nyt sain STCP:n toteutettua Raspberri PI:lle ... olen homo heterolla latino tavalla :D .. Mut muuta kokemusta tuosta aiheesta on toodella niukasti :D..

[ 7 viestiä | ]