Nerokasta Nerokasta
Löysihän ne jenkit vihdoin syyllisen! Löysihän ne jenkit vihdoin syyllisen!
Velhoarvot Velhoarvot
Kuinka paljon paskapuhetta voikaan saada yhteen videoon? Kuinka paljon paskapuhetta voikaan saada yhteen videoon?
siviilisaatiot siviilisaatiot
PUNAISTA MAITOA!!! PUNAISTA MAITOA!!!
huono tuuri huono tuuri
pekka ja prätkä pekka ja prätkä
Pidätys etelä-amerikassa Pidätys etelä-amerikassa
hyvä biitti hyvä biitti
vaput vaput
Maskipsykoosi Espoossa Maskipsykoosi Espoossa
Oma. Miten sulla. Oma. Miten sulla.
Miksi? Miksi?
Paradrop song Paradrop song
Hese Hese
Matoja Matoja
Jumppaa Jumppaa
neekeri floyd neekeri floyd
Ammattilainen Ammattilainen
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
Turri Turri
liikkumispakko liikkumispakko
Mikki kurkkuun Mikki kurkkuun
 391 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.76 MB, 6 tiedostoa, 13.03.2026 23:16:42
[ + 1 | ]

Kallis homo !

[86733] [tiedosto_1.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_1.jpg
[86732] [tiedosto_2.jpg] [0.1 MB] [768x768] [] []
tiedosto_2.jpg
[86731] [tiedosto_3.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_3.jpg
[86730] [tiedosto_4.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_4.jpg
[86729] [tiedosto_5.jpg] [0.13 MB] [768x768] [] []
tiedosto_5.jpg
[86728] [tiedosto_6.jpg] [0.14 MB] [768x768] [] []
tiedosto_6.jpg

antimateria

(22)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

kallis

(16)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)
13.03.2026 23:18:29
#742594 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria
Rouva on nyt hyvä ja valitsee, nyt saatana mulla on todiste kenen vitsiä käytät mut mä tein tän nyt sulle että sul on joku ebin kuvakommentti tai pari :D

Oot sinäki yks Irma :D

13.03.2026 23:43:38
#742613 [+-] Piilota Suosittele

>>742609
Valupertti meni homobaarii, mut sit siel oliki setämies. No, sit kun ne jutteli niin ne tajus että betoni kohtaa työttömän joten se....!

(noni nyt jatka vitsiä ni sit se on sun oma keksimä)

24.03.2026 20:56:44 | 20:57:33
#744781 [+-] Piilota Suosittele

>>742740 Nabbula.fi tä voisin ennen kesää ottaa puuhaksi, kunhan STCP:n parista joudan. Nyt sain STCP:n toteutettua Raspberri PI:lle ... olen homo heterolla latino tavalla :D .. Mut muuta kokemusta tuosta aiheesta on toodella niukasti :D..

[ 7 viestiä | ]