@antimateria Rouva on nyt hyvä ja valitsee, nyt saatana mulla on todiste kenen vitsiä käytät mut mä tein tän nyt sulle että sul on joku ebin kuvakommentti tai pari :D
>>742740 Nabbula.fi tä voisin ennen kesää ottaa puuhaksi, kunhan STCP:n parista joudan. Nyt sain STCP:n toteutettua Raspberri PI:lle ... olen homo heterolla latino tavalla :D .. Mut muuta kokemusta tuosta aiheesta on toodella niukasti :D..
[
7 viestiä
|
]
⭰
tähden alla börh
octopussy
Niin! >:3
Agenttijuttuja
That look of betrayal.
Yllätys
mlem
Piristi työbörheän päivää :DDD :3
tortilla
osallistui seremoniaan
Skeittailija ja kissagifejä
ku klux kissa
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >