Mielenkiintoinen idea, mutta ei auttanut yhtään, koska maanalle spawnannutta vihua et todennäköisesti saa tapettua muutenkaan.
Itse jostakin sain hypättyä pärrän kanssa tuon junan katolle melko aikaisessa vaiheessa. Ei ollut enää kovinkaan vaikeaa itse päästää jätkiä utsilla nippuun.
Kuten vice cityn demolition man sen rc kopterin kanssa, niin ei tämäkään missioni nyt niin montaa kertaa ottanut, että itse olisin antanut niille sitä statusta, mikä niillä tänäpäivänä on.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Narttu esiin
Pitää mennä kansani luokse
Skills
Junassa on tunnelmaa
kikkaili sähköllä
CJ back in da hood
dindu nuffins
Huutista
Korkki pois
Meth
vuodettu clippi kennedyn murhasta
kato mun housut
säästin aikaa ja rahaa
Junastaja
GTA Tampere
Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä