human-kun human-kun
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
mielipide mielipide
project red project red
Kissagifejä Kissagifejä
niin se vain on niin se vain on
The Chemical Brothers - Galvanize The Chemical Brothers - Galvanize
oh oh
Wii Bowling! Wii Bowling!
Kuvaotokset #6 Kuvaotokset #6
värit värit
kun mietin elämääni kun mietin elämääni
Millintarkkaa työtä Millintarkkaa työtä
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
Vitun naapurit Vitun naapurit
Kosovo Kosovo
i love little girls :3 i love little girls :3
nyrkkeilysäkki nyrkkeilysäkki
Joulujölli Joulujölli
se aika vuodesta se aika vuodesta
mustata.com mustata.com
Elegantti kissa :3 Elegantti kissa :3
Mietaa pistää tarjoten? Mietaa pistää tarjoten?
Todelliset transsukupuolet Todelliset transsukupuolet
 384 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 25.02.2026 20:37:02
[ + 0 | ]

papppa ajaa rallia

[86273] [c4f13ff50e49e35e-h264-hd.mp4] [1.68 MB] [720x1280] [5.27s] [] []

pappa

(53)  · 

ei osaa

(21)  · 

auto

(729)
25.02.2026 21:48:07
#739202 [+2] Piilota Suosittele

Mummokin ottaa senverran lunkisti, että ei tainnu olla eka kerta.
Kokkolassa kauppaan fillaroidessa alko yhtäkkiä haisemaan todella paha ns. rälläkän käry.

Siitä pätkän matkaa, niin tuli vastaava valkonen käry autonalta ja vanhempi herrasmies
ratissa koitti mäkilähtöä suurinpiirtein korotetun suojatien korkuiseen rinteeseen
parkkipaikan pihalta kadulle.

Sen verran joutui viisomaan isännälle, että antaa olla, ettei hajota autoa enempää.
Oletettavasti ukon naapuri tuli siihen kanssa toppuuttelemaan, että eiköhän anneta
tojotan kytkimen vähän jäähtyä ennenkuin yritetään uudestaan.

25.02.2026 22:59:39 | 23:02:09
#739208 [+1] Piilota Suosittele

"Minä oon ajanu +50-vuotta autoa, eikä se että olen nykyään 1/2-sokea ole haitannut ajoa.
Nykyään kaikki muut on vastuuttomia kun jättävät polkupyöriä, lastenvaunuja ja veriroiskeita minun auton keulaan, eilenkin kauppareissun aikana joku oli työntänyt auton alle lasten kolmipyörän ja rikkonut samalla puskurin, meni hetki kun rälläköin & polttoleikkasin sen pohjasta irti.
T:𝓔𝓲𝓷𝓪𝓻-𝓡𝓾𝓷𝓪𝓻 𝓞𝓱𝓲𝓪𝓶𝓶𝓾𝓽𝓽𝓾"

Toisaalta...

"Mulla o ollu toi ajokortti niiku 3 päivää ja toi +20-vuotta vanha bemarii jotai puolvuotta.
Oon 💯varmasti ainakin kylän, tai läänin, ellen koko suomen nopein ja paras kuski, oikea rattimestari!
Se että toi bemmu lähti luisuun 60km/h nopeudessa, tuhoten kolmen vastaantulijan autot, kieppuen siitä metikköön 6 X katonkautta ympäri, aiheuttaen 9 bemmin (2 takakontissa) matkustajan loukkaantumisen, tai kuoleman, ei johtunu että kuvasin tik-tokkiin videoo ku bemmin mittari näyttää jotai 143km/h, 60km/h alueella.
T: 🅥🅘🅛🅙🅞 ​ 🅙🅞🅞🅝🅐🅢🅣🅘🅘🅝🅐 ​ 🅚🅤🅟🅛🅐🅜🅤🅞🅥🅘 17V"

[ 2 viestiä | ]