Neekerit vetoavat aina rasismiin ja orjuuteen vaikka yksikään hengissäoleva ei ole ollut orja, sitäpaitsi he ovat erittäin rasistisia, rasistisempia kuin me heitä kohtaan.
Orjuus takaisin laskisi rikosprosenttia pelkästään Yhdysvalloissa yli 60% 13%:n tekemistä rikoksista.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Poliittisesti epäkorrekteja vitsejä joita CIS-Mies ei voi kertoa