Jotain tuttua? Jotain tuttua?
Terveiseni @Ylläpitäjälle Terveiseni @Ylläpitäjälle
Party party 2 Party party 2
"Kannattaako Venäjän myrkyttää oma tulevaisuutensa?" "Kannattaako Venäjän myrkyttää oma tulevaisuutensa?"
alpha alpha
Hippikauneutta Hippikauneutta
chewbaca chewbaca
Sleepy Joe laukoo totuuksia Sleepy Joe laukoo totuuksia
Tyydyttävää Tyydyttävää
Käärmr Käärmr
senkin.. senkin..
yhy yhy
Dyson Dickin Dyson Dickin
Se pieni ero. Se pieni ero.
Totuus 22!! Totuus 22!!
Tyhmyys Tyhmyys
Vihreillä on eri totuus. Vihreillä on eri totuus.
youtube algoritmi youtube algoritmi
Viiliä, viiliä kaikkialla Viiliä, viiliä kaikkialla
Näppäimistö Näppäimistö
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Helsinki.. Helsinki..
Bass Boi!! :3 Bass Boi!! :3
Persut jyrää! Persut jyrää!
 351 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 18.02.2026 13:31:55
[ + 2 | ]

saksa valmistautuu

[86118] [81b2fe44079569a1.jpg] [0.26 MB] [1052x1607] [] []
81b2fe44079569a1.jpg

saksa

(119)  · 

energiajuoma

(9)  · 

lidl

(17)
18.02.2026 17:34:58
#738272 [+-] Piilota Suosittele

1.5l pullo Konging strongia 70 senttiä ?
Ei taideta tuoda suomeen ja hintakin varmaan vähän toista luokkaa...

[ 4 viestiä | ]