Löyhytteli Löyhytteli
kuka siellä <:3 kuka siellä <:3
Leikki :) Leikki :)
Tipping intesifies Tipping intesifies
Älköön tämä aikakausi unohtuko Älköön tämä aikakausi unohtuko
Siivous kissa Siivous kissa
Käsihommamökki Käsihommamökki
Muh kaurapuuro Muh kaurapuuro
hurja kissehyökkäys >:3 hurja kissehyökkäys >:3
hillotolppa hillotolppa
eipähä raavi katti enää >:3 eipähä raavi katti enää >:3
Vitun kymri Vitun kymri
Väärin parkkeerattu Väärin parkkeerattu
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Häväri Häväri
Arabs Arabs
Vanhoja uutismokia Vanhoja uutismokia
Mee vittuun siitä hakkaamasta Mee vittuun siitä hakkaamasta
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
lähdätään seikkailemaan :3 lähdätään seikkailemaan :3
Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh] Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh]
Nyt juon vettä Nyt juon vettä
maksa velat maksa velat
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
 551 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.78 MB, 1 tiedosto, 08.01.2026 00:22:55
[ + 1 - | ]

Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia

[85480] [Neo86.jpg] [0.78 MB] [1080x1350] [] []
Neo86.jpg

toyota

(23)  · 

gt86

 · 

luukkulamput

 · 

ihana

(175)  · 

jdm

(11)  · 

neo86

08.01.2026 00:44:29
#734030 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää halpis romulta, vitun ruma rottelo. Ainoa mikä tossa on hienoo tosiaan noi luukkulamput, mitkä oli silloinkin tehty nii paskasti että joka toisessa autossa ne ei toimi.
Vanhat japsiautot on kauniita, mutta tämä on ruma romukasa.

08.01.2026 10:06:59
#734048 [+-] Piilota Suosittele

Ajatus on ollut ihan ok, mutta lopputulos jokseenkin tylsä. jos alkaa laatikko muotoilua lisäämään autoon pitäisi tyyli viedä loppuun saakka, eikä vain "teippailla palikota" keulaan.

[ 2 viestiä | ]