Juhannuksena on kippee Juhannuksena on kippee
Ja eiku ryyppäämään! Ja eiku ryyppäämään!
mew mew mew mew mew mew
Kippis Matti Nykänen Kippis Matti Nykänen
Tankilla Tankilla
Jo on mylly Jo on mylly
Perkele in Finnish Perkele in Finnish
kahvilla kahvilla
Renkaanvaihdon aika Renkaanvaihdon aika
Oy Vey! Oy Vey!
Bögs Bögs
Ultrassa Ultrassa
Linda Julia <3 Linda Julia <3
PinkiePieSwear - Sunshine and Celery Stalks PinkiePieSwear - Sunshine and Celery Stalks
Ryssä Ryssä
Perjantai Perjantai
kodin suosituslämpötilat kodin suosituslämpötilat
Skodan viritystä Skodan viritystä
miten piirretään käsi miten piirretään käsi
auttakaa minua auttakaa minua
Markanteko loppui Markanteko loppui
Hönö 50 Hönö 50
Huomenta Huomenta
Trump Trump
 380 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 25.12.2025 19:34:33
[ + 3 | ]

tervetuloa toimistolle

[85262] [be14c4734feda8fd-h264-low_res.mp4] [0.84 MB] [460x816] [19.87s] [] []

toimisto

(11)  · 

paskaa

(159)
25.12.2025 19:50:33
#732395 [+2] Piilota Suosittele

Toimistolla oli just *POP* olla, kun 34/36 työntekijää oli etänä ja se toinen runkkari oli toisessa päässä kerrosta.
Työtkin tuli tehtyä nopeammin kun ei tietyt hölmöt olleet vähän väliä niskan takana kyselemässä "Voisitko katsoa / auttaa / käydä / hoitaa?" jne lässynlää.
Nyt noin puolet porukasta on 3-4 päivää viikossa paikalla ja pikkuisen ahdistaa kun paskanjauhanta & lässytys on valtaamassa taukotilat ja käytävät taas.

[ 2 viestiä | ]