Toimistolla oli just *POP* olla, kun 34/36 työntekijää oli etänä ja se toinen runkkari oli toisessa päässä kerrosta. Työtkin tuli tehtyä nopeammin kun ei tietyt hölmöt olleet vähän väliä niskan takana kyselemässä "Voisitko katsoa / auttaa / käydä / hoitaa?" jne lässynlää. Nyt noin puolet porukasta on 3-4 päivää viikossa paikalla ja pikkuisen ahdistaa kun paskanjauhanta & lässytys on valtaamassa taukotilat ja käytävät taas.
[
2 viestiä
|
]
⭰
ai
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut
jatka selaamista
onnea ihan vitusti
paskattaa
Juhaa miedosti kyrpii sun jutut
memelord 420
koraani
Palestiinafanitus 1 sekä 2
äö420
Saarioisten uusin einesherkku
tervetuloa toimistolle
Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla