Armeijassa. Armeijassa.
eka kerta.. eka kerta..
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
PU:t PU:t
Kohta tää alkaa taas Kohta tää alkaa taas
Don't a soon shit dawg Don't a soon shit dawg
Onnenpyörä Onnenpyörä
Mitä kipu on. Mitä kipu on.
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
Näinköhän Näinköhän
SS Boomer SS Boomer
Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa
Illan baaripano aamulla Illan baaripano aamulla
Kun penist kutittaa Kun penist kutittaa
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
Hyvästi, sankari! Hyvästi, sankari!
Räjähti Räjähti
Teksti oli oma keksimä :3 Teksti oli oma keksimä :3
Tyä ukkojen tauko hetki Tyä ukkojen tauko hetki
Repost: Räme-hetero Repost: Räme-hetero
Reviirin isännyys todennettu :3 Reviirin isännyys todennettu :3
Halloween Halloween
Neljännen valtakunnan johtaja Neljännen valtakunnan johtaja
This is Sparta Last Techno Remix This is Sparta Last Techno Remix
 408 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 14.12.2025 20:57:10
[ + 1 | ]

Aina persuja mollataan

[85112] [tiedosto.jpg] [0.33 MB] [708x1050] [] []
tiedosto.jpg

rasismi persut

 · 

juho eerola

14.12.2025 21:28:06
#731210 [+1] Piilota Suosittele

Vitun kierosilimät vois pitää turpansa kiinni. Tossahan vaan Eerola esitti mille Taiwanilaiset sen mielestä näyttää.

14.12.2025 21:41:14
#731212 [+5] Piilota Suosittele

Kiinalaiset on itse umpirasisteja, mutta kansainvälisellä kentällä osaavat uhriutua, niin kuin kaikki vassarit.
Niillä on jokin oma termi pelkästään länsimaalaisille, jotka tekee heille markkinointia ja probakandaa. se oli joko valkoinen apina tai länsiapina.. ja tässäkin haukkuu samantien siaksi. joten pata kattilaa soimaa :D buuhuu

15.12.2025 09:45:03
#731287 [+1] Piilota Suosittele

>>731278 Jaa että ketään rasismi kiinnostaa? kasvata pallit.
Rasistiksi herjaaminen on menettänyt merkityksensä jo isolle osalle ihmisistä; kohta siitä ei välitä enään kukaan.

15.12.2025 09:57:19
#731289 [+-] Piilota Suosittele

Välillä kyllä miettii että miten lapsellisia jotkut on kun toiset itkee ja vollottaa silmien venyttelystä ja toiset taas jatkaa sitä toimintaa.. odottaisin tällaista toimintaa maksimissaan 15vuotiailta enkä aikuisilta ihmisiltä

17.12.2025 19:46:13
#731494 [+-] Piilota Suosittele

>>731278 Tämähän oli persuilta pelkästään vittuilua Miss Suomi-organisaatiolle joka on täynnä mielensä pahoittavia vasureita ym. paskasakkia. Jos ei tätä tajua niin saa pysyäkkin pienen punaisen kuplan sisällä.

[ 12 viestiä | ]