Maistoivat äkäistä paprikaa Maistoivat äkäistä paprikaa
nope :> nope :>
sukka tapaus sukka tapaus
Tiss Tiss
Helikopterit käyntii Helikopterit käyntii
Hamsteri Hamsteri
Nuolaisi kirsustaan :3 Nuolaisi kirsustaan :3
Haha :D Haha :D
beefus maximus beefus maximus
jumalauta ei helvetti >:3 jumalauta ei helvetti >:3
tanssiesitys :3 tanssiesitys :3
Riippumattoilua Riippumattoilua
minä pelastan sinut <:) minä pelastan sinut <:)
Omnomnom Omnomnom
Pötkistyin :3 Pötkistyin :3
Megumi Megumi
Pääministeri Pääministeri
Suihkuttelua :3 Suihkuttelua :3
anna ruokaa :3 anna ruokaa :3
Bileet Bileet
tyylikästä kissakävelyä :3 tyylikästä kissakävelyä :3
Nugs Nugs
Tumma teema Tumma teema
perjantain aamu hartaus perjantain aamu hartaus
 439 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 02:48:23
[ + 3 - | ]

tytti

[84966] [tytti.png] [5.06 MB] [1512x2016] [] []
tytti.png

sdp

(558)  · 

huumee

06.12.2025 16:55:51
#730218 [+4] Piilota Suosittele

Tämä nero tullasi yli 6 miljardia suomalaisten rahoja saksaan, jotta sakkalaiset ottaisivat oman energiayhtiönsä vastaan.. ensimmäisen vuosineljänneksen jälkeen samayhtiö tuottaa uusille omistajilleen voittoa noin 6 miljardia.. eli tytin takia menetettiin 12 miljardia. eikä yksikään media suomessa edes kyseenalaistanut tuppuraisen toimintaa. Tämä täti olis heti kuulunu viedä valtakunnan oikeuteen... mutta ei keskitytään mieluummin jonkon vammasen pesukarhukravaattiin.. satanan pellet.

06.12.2025 17:02:50
#730221 [+3] Piilota Suosittele

Ja ai niin, pitää vielä muistaa ketkä Suomessa ajoivat sisä kaasupitki-ansaa saksalle.. vaikkka suomessakin osa jo ymmärsi kuinka vaarallinen hanke se oli.. SDP ei älynnyt..

17.12.2025 11:10:47
#731482 [+-] Piilota Suosittele

Juu se vei 12 miljardia sinun verorahojasi ulkomaille, mutta etpä sinä sille mitään voi. Ja kun näet tuon naaman jossain vaalikopilla virnistelemässä niin katse kohti maata ja suu kiinni, ei saa sanoa rouvalle pahasti.

[ 3 viestiä | ]