kunikaalinen apu kunikaalinen apu
Kuumotus by Risto Mäki-Petäys Kuumotus by Risto Mäki-Petäys
BoB: The View from the Hill BoB: The View from the Hill
no no
Huume hämä Huume hämä
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Panu Panu
aputus suru aputus suru
Cutie Cutie
blyadd blyadd
Paint-Taide Paint-Taide
Luolastoelämää Luolastoelämää
Jeccu Jeccu
paska on nussittu paska on nussittu
Tekkon Kinkreet Tekkon Kinkreet
Bilejuna Bilejuna
hehe hehe
Jeremy Clarksonin kofe time Jeremy Clarksonin kofe time
ilmeeni kun #nappulaisoverparty ilmeeni kun #nappulaisoverparty
Mikään ei poista mitään Mikään ei poista mitään
test test
sound sorting sound sorting
chess chess
maybe maybe
 437 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.12.2025 06:39:25
[ + 2 | ]

Transformers

[84926] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [673x1600] [] []
tiedosto.jpg

transu

(158)  · 

mielisairaus

(55)
05.12.2025 07:54:09
#729914 [+3] Piilota Suosittele

Asiat on liian hyvin, jos jonkun ongelmat ovat tuolla tasolla.

Reilu 30-vuotta sitten, tuokin laholatva olisi saanut psykiatrilta mömmöt, tai osasto passituksen jonka seurauksena kieroon kasvanut minäkuva olisi oikaistu ja hänestä olisi EHKÄ tullut tuottava yhteiskunnan jäsen.

Nyt nuo mielenterveys ongelmaiset saavat "tukea ja ymmärrystä" harhoilleen, jonka lisäksi he voivat tukea toisiaan harhoissaan ja vaatia yhteiskunnalta palveluita harhojensa toteutukseen.

05.12.2025 07:59:20
#729915 [+3] Piilota Suosittele

Suljetulle tuollainen pitäisi laittaa etsimään nurkkia pyöreästä huoneesta.
On olemassa oikeasti sairaita ihmisiä ja tällaisten hoitoon ei pitäisi käyttää minkäänlaisia varoja tai resursseja.

05.12.2025 17:11:50
#729957 [+3] Piilota Suosittele

Psykiatri oli eka joka puhu totta eikä myötäillyt vain tota hullua nii itkettäähän se.
Äkkii vaa hakee sympatiaa muilta hulluilta netistä ja haukkuun psykiatri kuinka se on huono työssään ja tahallaa ilkeä:D

05.12.2025 17:42:07
#729965 [+1] Piilota Suosittele

>>729918
Tässä on mun ongelma jonka voit lukee netissä, tossa linkki mun identiteettiin netissä ja tosiaan.. Tossa mun diagnoosi jonka voit kans lukee netistä. Samoin täs mun sukupuoli joka selitetään netissä.

Minkä vitun takia sä et usko mua?! Paska psykiatri !

[ 10 viestiä | ]