Luolasto pähkinänkuoressa Luolasto pähkinänkuoressa
almu almu
Rahtihameelle turvallinen työkokeilu Rahtihameelle turvallinen työkokeilu
Arttu kertoo sähköautoilusta Arttu kertoo sähköautoilusta
happy to be your friend happy to be your friend
Hitler ja lainanotto Hitler ja lainanotto
En ymmärrä mikä tässä mättää En ymmärrä mikä tässä mättää
Näinhän se menee Näinhän se menee
automerkit automerkit
fallout new vegas gondola edition fallout new vegas gondola edition
Maanantaityttö Maanantaityttö
Muistakaa olla äänestämättä Muistakaa olla äänestämättä
Sormi turvoksissa Sormi turvoksissa
Hihhihhii Hihhihhii
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Petteri kantaa vastuuta Petteri kantaa vastuuta
saana sorvaa jussia saana sorvaa jussia
Token talent! Token talent!
Persu Persu
Mummo Mummo
Se puukottaja. Se puukottaja.
ope on homo ope on homo
Zoomer Zoomer
Drinkkiä Drinkkiä
 342 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 23.10.2025 16:40:42
[ + 2 | ]

Roskaeläimien puollustajat

[84004] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1100x1204] [] []
tiedosto.jpg

peppukiou

23.10.2025 20:36:01
#723317 [+1] Piilota Suosittele

>>723276 Tämän piti olla vissiin tapiolan eläinsuojelijoiden vastaveto sille metsästysporukan supikuvalle, joka sai nuo aktivistit ihan sekaisin.

Joku tästä sitten metsästysryhmässäkin pahoitti mieltään, mutta noin lähtökohtaisesti itsekkin
metsäjänä näen tämän lähinnä hauskana etenkin kun tietää, että mikä oli idea.

23.10.2025 20:48:34 | 20:50:40
#723323 [+-] Piilota Suosittele

>>723317
Aseellista metsästystä jota on harjoitettu jo ennen isoisää, mutta kun nykypäivänä räppäät yhden kuvan niin jengi levittää huhuja LAITTOMASTA ELÄINTEN MASSATEURASTUKSESTA SAATANA! Ihan niinku se "rikkinäinen puhelin" leikki jota leikittiin pienenä. Alkuperäinen viesti muuttuu ihan joksikin muuksi, mutta nyt siinä tilalla on vain internet.

Mikäli yhtäään elukkaa ei Suomessa ammuttais, niin voi herranjumala niitä hirvi/peurakolarien määrää, sekä alueellisesti sukupuuttoon kuolevia eläimiä mikäli metsästäjät eivät harvenna tiettyjen petoeläinten kantoja. Sit varsinkin villisiat on yksiä taudinkantajia joista halutaan eroon. Tässä muutama vuos sitte Suomessa ja varsinkin Ruotsissa viranomaiset juurikin halusivat lisätä niiden lopettamista

23.10.2025 21:19:27
#723340 [+-] Piilota Suosittele

>>723323 Ja vallan hauska uutinen tässä paripäivää sitten oli se, että etelässä
rajoitetaan kauriiden ja peuralupien antamista, että susikannalle riittää paremmin riistaa.

Ei oikeasti kyllä enää tajua, että mitä vittua ne noissa päätäntäelimissä oikein vetää henkeen ja suoneen.

Tuolla saadaan susikanta räjähtämään käsiin joka viellä kohdistuu eteläsuomeen.
Ei ole enää paljosta kiinni, kun saadaan se ensimmäinen kuolonuhri susille, jonka
nämä vatipäät kyllä varmasti haluaisisivat lakaista matonalle samantien.

Ovat kärttyisiä noista jaetuista metsästäjien koirakuvistakin, mitä on jäänyt jäljelle
susien jälkeen, että noilla ruokitaan susivihaa.

En pysty enkä edes halua enää ymmärtää noita ihmisiä...

23.10.2025 21:22:33
#723342 [+-] Piilota Suosittele

>>723340
Mulla nyt ei ole faktatilastoa, mutta voisin aika varmuudella sanoa että vähintään 80% näistä ituhipeistä asuu Helsingissä missä susia tai muita petoeläimiä ei oikein näy. Sitte taas kun mennään lappiin kysymään paikallisilta tilan emänniltä sekä tyttäriltä susista, niin saadaan aivan varmasti ihan päinvastainen reaktio

23.10.2025 21:48:40
#723349 [+-] Piilota Suosittele

>>723342 On noita valitettavasti ainakin puheiden perusteella jossakin keskisuomen korkeudella, että eivät ole sudet haitanneet. Hyvä juttu muuten, mutta naapuripitäjässä meni beagle jänismetsän aikana susille viikkoa aikaisemmin.

Se kestovirsi on se, että ollaan suden tontilla ja sillä on lupa puolustautua.
Ei yksikään ole saanut järkiperäistä vastausta pihalle kun on kysytty noista lampaiden
tapoista aitaukseen tänäkin vuonna.
Tuntuvat katoavan vähin äänin keskustelusta...

[ 7 viestiä | ]